بازدید 30246
گزارش برنامه نود؛

علاقه‌مندی مردم به همگروهی با آرژانتین در جام‌جهانی

حامد لک، دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی که روزهای پرفروغی را پشت سر می‌گذارد، میهمان ویژه نود بود. این در کنار ارتباط تصویری با سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، ‌نسل جدید و آینده‌دار فوتبال کشورمان در برنامه نود را جمع کرد.
کد خبر: ۳۶۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸ 02 December 2013
از کنایه فردوسی‌پور به سرعت اینترنت تا حاشیه‌های بازی تبریز
عادل فردوسی‌پور امشب همچون همیشه رأس ساعت ۲۲:۳۰ با برنامه پرطرفدارش، مهمان تلویزیون‌های مردم بود. محمد فنایی، کارشناس داوری، فردوسی‌پور را در این برنامه همراهی می‌کرد. مسابقه پیام کوتاه این برنامه با توجه به نزدیکی به قرعه‌کشی جام‌جهانی در پایان این هفته به انتخاب سرگروه ایران در رقابت‌های جام‌جهانی اختصاص داشت.

به گزارش «تابناک»، بررسی بازی‌های هفته شانزدهم لیگ بر‌تر در کنار حاشیه‌های دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی و پرداختن به ‌تبانی در لیگ‌های پایین‌تر، از مهم‌ترین موضوعاتی بود که فردوسی‌پور در کنداکتور برنامه خود معرفی کرد.

دوربین برنامه نود که هر هفته سفری به مناطق‌‌ ایران می‌کند، این هفته استان گلستان را برگزیده بود که در خلال آن سری هم به محله سردار آزمون بازیکن جوان و محبوب گلستانی زد. این سفر در کنار بازی هفتاد دقیقه‌ای سردار آزمون در بازی امشب روبین‌کازان، موجب تا سردار آزمون ارتباط تصویری با برنامه نود برقرار کند که عادل فردوسی‌پور در این بخش با کنایه به سرعت اینترنت گفت: «اونجا سرعت اینترنت ماشاءلله خوبه، ان‌شاءلله اینجا هم خوب بشه».
 
سخنان فردوسی‌پور با سردار آزمون به سیاق همیشگی او برگزار شد که از هر درسی سخنی به میان آمد؛ از جا افتادن آزمون در ترکیب روبین‌کازان گرفته تا علاقه مردم گنبد به سوارکاری و اسب سردار آزمون!

پس از این بخش، گزارش ویژه این برنامه در خصوص بازی پرسپولیس و تراکتورسازی پخش شد که در بخشی از آن وقتی گزارشگر از علی کریمی در خصوص دست ندادن با علی دایی پرسید، با پاسخ تند او روبه‌رو شد که «دلیلی وجود ندارد با همه دست بدهم، من روی نیمکت پرسپولیس با آقای باقری و خیلی از دوستان قدیمی‌ام دست دادم».

پرداختن به حاشیه‌های پس از بازی هم که درگیری میان سیدجلال حسینی و اسدی و دخالت کریمی در آن میان از مهم‌ترین بخش‌های این گزارش بود.

در این بخش از برنامه، مهمان‌ ویژه برنامه نود به استودیو آمد. حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی که روزهای پرفروغی در تراکتورسازی دارد و این روز‌ها به تیم ملی هم راه یافته است.

بخش جالب گفت‌وگوی عادل با لک غیر از پرسش همیشگی او در خصوص سن واقعی لک در خصوص وقت تلف کنی لک در بازی‌های گوناگون بود؛ جایی که فردوسی‌پور به لک گفت که گزارشگر برنامه ما در خلال بازی شنیده که با توپ جمع‌کن‌های کنار زمین هماهنگ کردی که هر وقت به آن‌ها گفتی، توپ را به داخل زمین بفرستند؛ که این مسأله با تأیید حامدلک همراه بود.

بخش نخست گزارش نود تا نود این برنامه که در میان گفت‌وگوی فردسی‌پور و حامد لک پخش شد، گزارشی از عملکرد بازیکنان ایران در لیگ‌های خارجی بود. از بازی دانیال داوری مقابل بایرن مونیخ تا بازی جباری و درخشش علیرضا جهانبخش در لیگ هلند.

در این بخش فردوسی‌پور قول داد‌ در ادامه برنامه ارتباط تصویری با جهانبخش هم برقرار شود.

در بخش دوم گفت‌وگو با لک صحنه‌های کوتاهی از واکنش‌های زیبای لک در بازی‌های ‌لیگ پخش شد و از او در خصوص ترکیب سه دروازه‌بان تیم ملی در جام‌جهانی سخن به میان ‌آمد. لک که پیش از این صحبت‌هایی درباره حضورش در بشیکتاش مطرح بود، در خصوص ارتباطش با دانیال داوری گفت که داوری به او گفته با این کیفیت می‌تواند در اروپا هم بازی کند.

بخش دوم نود تا نود موضوعاتی را در بر می‌گرفت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها حرف رویانیان درباره رأی پرونده قهرمانی بود که گفت در این پاسکاری بین کمیته انضباطی و استیناف به نظر می‌رسد که گل نهایی را آن‌ها به ثمر برسونانند!

در این بخش از برنامه علیرضا جهانبخش که پخش مصاحبه‌اش به زبان انگلیسی فردوسی‌پور را خوشحال کرده بود، در گفت‌وگویی تصویری با فردوسی‌پور در خصوص آخرین وضعیتش در لیگ هلند و تیم ملی حرف زد. جهانبخش در خصوص پرسش امشب برنامه نود گفت که علاقه‌مند است تیم کشورمان با سوئیس یا بلژیک همگروه شود.

بخش دیگر گفت‌وگوی فردوسی‌پور با لک به شوخی او در خصوص دست‌های بزرگ لک و «نخ دادن او به پرسپولیس» و مشکلات او در داشتن هم‌اتاقی در اردوهای تیم ملی گذشت. بخش پایانی گفت‌وگوی فردوسی‌پور و لک به رد و بدل شدن دیالوگ‌های پینگ پنگی میان این دو گذشت.

پخش خلاصه بازی نفت تهران و فجر شهید سپاسی شیراز بخش بعدی برنامه نود بود. شکست فجر شهید سپاسی در این بازی موجب شد تا محمود یاوری از عملکرد ضعیف تیمش در این بازی انتقاد کند.

نامدار ملاح‌زاده بازیکن سابق نفت آبادان بود که روزگاری در آبادان ‌‌«پله آبادان» شناخته می‌شد، پس از چند سال تحمل بیماری، دارفانی را وداع گفت که فردوسی‌پور با پخش تصاویری، یاد او را گرامی داشت.

در ادامه بازی به داوری بازی پرسپولیس و تراکتور پرداخته شد که ابتدا فنایی در خصوص خطای عمدی کفشگری بازیکن پرسپولیس، گفت که باید بازیکن پرسپولیس اخراج می‌شد. اما در خصوص صحنه خطایی که روی فرزاد حاتمی در محوطه جریمه اتفاق افتاد و با اعتراض شدید دایی هم همراه بود، توسط فنایی پنالتی تشخیص داده شد.
 
گزارش بعدی که در این بخش برنامه پخش شد، مربوط به بازی استقلال و گسترش بود که حاشیه‌های جالبی ‌‌داشت. نخست حرف‌های جواد نکونام در خصوص جایزه مرد سال آسیا که از اهدای این جایزه به بازیکن چینی تعجب کرده بود و به کنایه گفت که این بازیکن باید بنشیند و از تلویزیون بازی ایران در جام‌جهانی را ببیند. ماجرای مصاحبه تند گوران لاوره علیه امیرقلعه‌نویی از دیگر موضوعات این گزارش بود.

رسول خطیبی در پایان این بازی گفت که تیمش مستحق پیروزی بوده که به طرز جالبی از سوی قلعه نویی هم تأیید شد و او هم اعلام کرد که بازیکنان ما تنها لباس استقلال را بر تن داشتند و تیم جوان گسترش حتی می‌توانست پیروز این بازی باد.

پخش گزارشی از وضعیت تم فوتبال بانوان استقلال بخش بعدی برنامه نود بود. فردوسی‌پور پیش از پخش این گزارش اعلام کرد که تماس‌ها با فتح‌الله‌زاده در خصوص وضعیت تیم بانوان بی‌نتیجه بود. تیم فوتبال استقلال در حالی که منحل اعلام شده بود، گویا قرار است بار دیگر بازی‌های لیگ بازگردد؛ اما گزارش وضعیت عجیب تیم فوتبال بانوان استقلال یکی از بخش‌های دیدنی این برنامه بود. وضعیت عجیب تیمی که بازیکنانش در خانه سرپرست تیم و با خانواده او زندگی می‌کردند و به با شیر و کیک تغذیه می‌شدند و تیمشان حتی پزشک نداشت در مصاحبه بازیکنان این تیم که کمتر هم‌خوانی با گفته‌های مسئولان تیم نداشت از نکات جالب این گزارش بود.

در ادامه به داوری بازی استقلال پرداخته شد که محمد فنایی تنها در صحنه مشکوک خطای صادقی رو امین موسوی مدافع استقلال را مستحق دریافت کارت قرمز دانست.

پخش بازی مس کرمان و راه‌آهن سورینت بخش بعدی برنامه نود بود که منجر به کسب نخستین پیروز مس در این فصل شد. پس از بررسی داوری بازی مس و راه آهن گزارش بازی ملوان و صبای قم پخش ‌و به مانند همیشه، داوری آخرین بازی لیگ بر‌تر هم در ادامه بررسی شد.

در ادامه فردوسی‌پور برنامه هفته هفدهم لیگ بر‌تر را که پنجشنبه و جمعه آینده برگزار خواهد شد، اعلام کرد که پنجشنبه استقلال به مصاف سپاهان خواهد رفت و جمعه پرسپولیس به مصاف ذوب‌آهن.

پخش حاشیه‌های لیگ یک از بخش‌های پایانی برنامه امشب بود که به ‌رغم کوتاه بودن به اندازه کل برنامه نود سوژه و حاشیه داشت. پس از پخش بازی‌های لیگ یک در دو گروه، گزارشی از وضعیت تیم فوتبال گهر دورود که با نابسامانی‌های فراوانی مواجه است، پخش شد.

پس از پخش این گزارش، فنایی با بینندگان برنامه خداحافظی کرد و فردوسی‌پور با اشاره به تبانی در لیگ دو و حکم دو تیم البدر بندر کنگ و مس سونگون اعلام کرد که نتوانسته هیچ‌یک از اعضای کمیته استیناف را پیدا کند که روی خط برنامه بیاند و در خصوص این بازی حرف بزنند.

پخش بازی دوستانه فوتسال ایران روسیه که با پیروزی ایران همراه ود بخش بعدی برنامه نود بود. بعد از پخش خلاصه این بازی گزارشی از وضعیت تیم فوتبال داماش گیلان که زمزمه‌هایی مربوط به انحلال آن به گوش می‌رسد، پخش شد. بازیکنان تیم داماش در گفت‌وگوهایی ‌بیان داشتند که قراردادهای سال گذشته را هم کامل دریافت نکرده‌اند و از قراردادهای امسال هنوز پولی نگرفته‌اند.

فردوسی‌پور پیش از پخش گزارش وضعیت تیم‌های پایه، بار دیگر به ماجرای تبانی در لیگ دو اشاره کرد و با اشاره به شایعات در این زمینه گفت، برخی مهدی محمدنبی را مخالف اجرای حکم کمیته استیناف می‌دانند.
 
بخش پایانی برنامه نود به گفت‌وگوهای حسن‌خانی، مدیر عامل مس سونگون ورزقان‌، عظیم‌زاده‌ سرپرست البدر کنگ ‌‌و صالحی رئیس کمیته استیناف در خصوص تبانی در لیگ دو گذشت که به دلیل کم بودن وقت برنامه، قرار بر این شد تا در برنامه بعدی به آن پرداخته شود.
تیم منتخب مردم برای سرگروهی ایران در جام جهانی در مسابقه پیامکی نود تیم آرژانتین برگزیده شد و فردوسی‌پور قول داد تا جمعه با پخش زنده قرعه‌کشی جام جهانی روی آنتن شبکه سه بیاید.

برنامه نود ساعت ۲:‌۰۵ بامداد سه شنبه به پایان رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷۸
انتشار یافته: ۱۲۶
عادل کلا با آذری ها مشکل داره...از وقتی با تراکتوریها درگیر شده وقت و بی وقت محسوس و نا محسوس به این تیم حمله می کنه...
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
چرا شما عدالت رو درمورد تیم خودتون قبول نمیکنید؟چرا هر اتفاقی برای تیمتون بیفته ربط میدید به آذریها!!چه ربطی به آذریها داره اتفاقات حواشی یک تیم فوتبال؟
ناشناس
| Belgium |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
مغزت رو بشور تا رستگار شوی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
فوتبال رو به فومیت ها نسبت ندهید که خیری در آن نیست. فوتبال یک تفریحه نه بیشتر
حمید
| United Kingdom |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
عادل و مشکل
ناشناس
| United States |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
تراکتوریها شخصیت یک تیم حرفه ای را ندارند .بیشتر در سطح محلات فکر میکنند
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
امان از تعصب زیادی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
فدارسیون ایران و عادل دشمن آذربایجان
ناشناس
| United States |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
عادل عادل نیست
دانشجوی تهرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
حسن جان دیروقته عزیزم خواهش می کنم تو این ساعتا کامنت نذار چون اگه صبح پاشی و خودت بخونیش ممکنه برای خودت پاسخ های زشتی بنویسی که مثل کامنت من تابناک نتونه درجش کنه!!!
محمد ایلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
چشم ها را باید شست ، جور دیگر باید دید
کورش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
میخواستم جوابتو بدم دیدم چه همه منفی گرفتی خودم خجالت کشیدم!!!! آذری و فارس و عرب نداره که!!! تیمتون با کمک داور صدرنشین شده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
کاملا درسته
nima
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
هدف این است که تیمهای شهرستانی قهرمان نشود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
من خودم آذری هستم .چرا همیشه فکر میکنی عادل با شما مشکل داره؟چون حقایق تیمتون رو میگه؟!!!!!!چون نحوه برخورد بازیکنانتون رو با حریف نشون داده؟!!چون کارشناس برنامه اون یتا پرنده بازیکنتون رو پنالتی تشخیص داده!!!!!؟
رهاموزیک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
حسن من هم آذریم ولی اصلا اینطور که شما میفرمایید نیست .
سید
| - |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
من یک عربم ولی تراکتور را دوست دارم لطفا نگاه قومی را کنار بگذارید. ها وولک دنیا وطن دنیا ایران .
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
با سلام
در مورد نظر سنجي ديشب برنامه نود مي خواستم نظر خودم رو عرض كنم. اينجانب هيچ توجيهي براي انتخاب تيم آراژانتين نمي بينم كه چرا مردم اونو انتخاب كردن. بهترين تيم جهان كه نيست كه بالاتر از اين تيم چند تيم ديگه هم هستند كه بگيم شركت كننده ها دوست داشتن ما با بهترين تيم جهان همگروه بشيم. برعكس اون بين تيم هاي سيد يك ضعيفترين هم نيست. زيباترين بازي ها رو هم در بين تيم هاي ديشب بازي نمي كنه كه دليل انتخابش باشه. من فكر مي كنم كه در اين زمينه بالاتر از اون برزيل و اسپانيا و حتي آلمان مي تونن باشن. دو دليل موجهي كه ميشه آورد چرا شركت كنندگان به آرژانتين راي دادن يكي اينه كه دوست دارن ما با تيم ليونل مسي روبرو بشيم و دوم اينكه تنها مي خواستن با ارسال عدد يك جز شركت كنندگان در نظر سنچي و در نهايت در قرعه كشي باشن. خود من به اين گزينه بيشتر اعتقاد دارم. فكر مي كنم خود عادل خان فردوسي پور هم به اين نتيجه رسيده كه در بعضي از نظر سنجي ها جانب حق رعايت نميشه و آراي حقيقي ثبت نميشه. مثل زماني كه مي خوان در مورد گل برتر نظر سنجي كنن. در اين موارد عادل تاكيد مي كنه كه گلي كه واقعا زيبا تر رو معرفي كنيد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
عادل وقت صحنه هایی که باعث محبوب شدن خودش در میان مردم میشه را نشون میده به هیچ عنوان کارهای خوبی که طرفداران تراکتور انجام می دهند را نمیتونه تحمل کنه
man
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
من تو تبریز دانشجویم.اینا کلن همه چیز (همه چیز)رو به اذری-ترک بودن-وسیاست ربط میدن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
گزارشگرای بازی ترکتور سازی واقعا می رن روی اعصاب آدم بس که یه طرفه و با غرض و بزرگنمایی گزارش می کنن....کاش یه کری به حال این قضیه بشه...البته عادل دو هفته پیش سر بازی با فولاد بشون تذکر داد ولی متاسفانه رفتار غیر حرفه ای شون رو تکرار میکنن
پرسپولیسی ها قرمز بزنن...آبی ها آبی رو بزنن تا ببینیم طرفدار کدوم بیشتره..اینجا نمی شه تغلب کرد......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
اشتب تایپی شد تقلب نمیشه کرد اینجا...
ghasem
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
راست میگه این کارو انجام بدید حتما...
ریفا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
تقلب درسته نه (تغلب)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
تهران که اکثرا طرفدارپرسپولیسند به اینترنت دسترسی گسترده دارندولی طرفداران استقلال اکثرتهرانی نیستند
این یکی از موارد گزارش صدروزه وزارت ورزش هستش واقعا مسخره است..!!
14- تهیه و معرفی ایمیل جهت ارتباط مستقیم با مخاطبین به آدرس m.godarzi@msy.gov.ir

همش کارای سخت می کنن...یه اوضایی شده اصلا......
این همه کنایه و متلک و انتقاد آخر چه حاصل! کو گوش شنوا!
آقای فردوسی پور سلام.خیلی به عدالتت ایمان داشتم.امادر برنامه این هفته از ویژه برنامه استان گلستان اوج بی عدالتی را دیدم.مگر مینودشت و گالیکش و کلاله جزواستان گلستان نیستند؟مدرسه فوتبال امید مینودشت تنها مدرسه فوتبال استان بعد از شموشک است که با زحمات کادرش زمین اختصاصی داردو چهره های برتر ملی از همین مدرسه فوتبال در تیم های پایه عضویت داشته و دارند.مجمدممشلی(امید سپاهان)مقام سوم بازیهای زیر 14 سال اسیا سنگاپور.علی نوری(تیم ملی نوجوانان90)میلاد ممشلی منتخب تیم زیر12 سال زاهدان90-امیر حسین حسین زاده امسال با حضورسپ بلاترزیر12سال-
احمد ممشلی(امید استقلال)-مجتبی ممشلی (داماش ایرانیان تهران)-حضور در بازیهای قهرمانی مدارس فوتبال در رده سنی زیر 12 و 13 سال و رسیدن تا 8تیم برتر-حضور مهدی قزلسفلو-جوادی راد و بذرافشان در لیگ برتر نونهالان کشور(شهدای اق قلا)
.فکر کنم متن بالا مینودشت را که تنها 10 دقیقه با گنبد فاصله دارد،میتواند لااقل در پاورقی برنامه تان جای بگیرد.منتظر اجرای عدالت شما هستیم.انشاا...
پاسخ ها
حمید
| United Kingdom |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
هنوزم ایمان داشته باش. یه فوتباله و یه نود .نه یه مینودشت و یه نود. انشاالله یه برنامه سه ساعته رو کاملا اختصاص میدیم به فوتبال مینودشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
حمید جان ممنون از توجهتان اماوقتی ویژه برنامه مال استان هستش مینودشت و گالیکش و کلاله هم جز استان هستند
کیهان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
درورد بر تو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
اون فقط اسمش عادله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
برنامه نود در هیچ کدام از قسمت های قبلی به تمام یک استان نپرداخته است، بلکه فقط به بخشی از یک استان سفر کرده است. این برنامه هم همین طور. قضیه بی عدالتی نبود، برنامه مربوط به بخشی از استان گلستان بود، همین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
همیشه به بخشی از یک استان سر میزنند... حالا خودت انصاف داشته باش تو این چند دقیقه که گزارش پخش شد گنبد رو بذارن کنار به مینودشت و گالیکش سر بزنن؟؟!!! خودت باید تفاوت گنبد رو بقیه شهرها بدونی که!!
قابل توجه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
اون سری فردوسی پور عذرخواهی کرد گفت که نمیتونیم به همه ی شهرستان ها بریم و برناممون فشردس.
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
برادری که گفتی گنبد با مینودشت و گالیکش قابل قیاس نیست جهت اطلاع حضرتعالی،هیئت فوتبال گنبد رو که مینودشتیا میچرخونن
هلندی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
سردار آزمون باعث افتخار ما مینودشتیا هم هست چون آغاز فوتبال رسمیش بازی تو تیم روستای زیبای جنگلده بود.
قابوسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
مگه نویسنده بنده خدا حرف بدی زده؟حق گنبد و گرگان و شهرهای دیگه رو ادا کردن چه اشکالی داشت 1دقیقه هم به این شهرها میپرداختن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
مگه تو تهیه گزارش بزرگی یا کوچکی شهرهارو در نظر میگیرنکه دوستمون گفته :گنبد رو بذارن کنار به مینودشت و گالیکش سر بزنن؟؟!!! خودت باید تفاوت گنبد رو بقیه شهرها بدونی که!!
نودی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
روحیه ای که عادل خان داره مطمئن باشیدتوی برنامش به اون شهرها هم اشاره میکنه
114
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
با توجه به مطالب دوستمون و موفقیتهای این شهرهااز اوناهم گزارش میگرفتن
مهاجر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
جالب هستش برام مینودشت این همه استعداد داشته باشه بعنوان یک گلستانی خوشحالم.
مینودشتی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
ضمن حفظ حق مینودشت باید بگم همه استان سرای من است
قزل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
اگه گنبد پایتخت والیبال ایرانه مینودشت هم پایتخت ووشو ایرانه پس به افتخار هر دو شهر
هوراااااااااااااااااااااااا
ما با راحتترین گروه هم بعیده صعود کنیم پس بهتر که تو همین مرحله با 3 تا تیم مدعی بازی کنیم تا یه عمر حسرت بازی بزرگ رو نخوریم.
پاسخ ها
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
عادل جان از تو بعیده!!
نمیدونم در مورد تیم ملی چی فکر میکنه و چه توقع ایی داره که میگه با اسپانیا و فرانسه پایاپای بازی میکنیم!!!!؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
ول كنيد تورو خدا همه ميگن عدالت !!!فردوسي ژور كيه كه عدالتو برقرار كنه؟؟؟؟
فردوسی پور راست میگه
درود بر عادل
کردستان هم عاشق تراکتوره از طرف همه کردها آذربایجان عاشقتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
احتمالا خودتم ترکی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
تو از طرف خودت حرف بزن.من که توی بانه کسی رو ندیدم که طرفدار تیم تراکتورسازی باشه.در بقیه شهرهای کوردستان هم مطمئنم همینطور است
سنندجی
| - |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
اتفاقا" تنها تیمی که درکردستان طرفدار نداره . تراکتوره .چرا الکی از طرف مردم حرف میزنی . ولی 80درصد فوتبالیهای سنندج آبی آبین
تبریزلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
دوستی که گفته من که تو بانه کسی رو ندیدم طرفدار تراکتور باشه عارضم بازی با الجزیره ما ساعت 10 رفته بودیم استادیوم می خواستیم تو جایی بشینیم که 2 نفر گفتند اینجا رو واسه دوستامون نگه داشتیم ( 40 صندلی ) جای دیگه ای بشینید! گفتم چرا این همه صندلی گفت ما از بانه یک اتوبوس اومدیم !!!!!
همیشه تو آزادی هم هموطنای کردمون هستند که می آن تراکتور رو تشویق کنند اینم جالبه بدونید که لباس محلیشونم می پوشند ....
فردوسی پور نمی دونم چرا یه اتفاق بدی برای پرسپولیس میوفته حالش بد میشه؟!!

تراختور هم شده خاری تو چشم عادل دیگه .

اون از مصاحبه های تحقیر آمیز و کنایه دار از تماشاگران تراختور اینم از نسبت دادن حامد لک به دو تیم پایتخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
شما اول برو اسم تیمتو درست تلفظ کن بعد بیا نظر بده شاه ترک.نژاد پرستر از بعضی از امثال شما ندیدم. الحق که ........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
دوست عزیز تورک من. چرا شما به تراکتور میگید تراختور؟! واقعا برای من سواله. ممنون اگر جواب بدید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
عادل دشمن آدری هاست و رسانه ملی هم حمایت میکند
دانشجوی تهرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
شاه تورک جان اول قرضاتو بخور بعد کامنت بذار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
انشالله حالش بدتر از این خواهد شد!
yilmaz
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
جالبه! تراختور=نژادپرستی!!!!!!
آريا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
شما آذريها يا بقول خودتون توركها خيلي نژاد پرست هستين و وقتي عدالت در مورد تيمتون اجرا ميشه فريادتون به آسمون بلند ميشه. راستي اسم تيمتون هم بطور رسمي تراكتور ثبت شده نه تراختور
درسته دیگه حق پرسپولیس رو خوردن
پنالتی نمی گیرن بعد توی برنامه مثلا کارشناسی شبکه خبر میگن پرسپولیسی ها الکی اعتراض میکنن همش جو درست می کنن تا خطایی که نشده رو خطا نشون بده
همینه دیگه وقتی کارشناس عقده ای بیارن این میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
لونگیا همه غیر طبیعی هستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
پنالتی رو دیدی اخراج بازیکنتون رو ندیدی؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
اگر بازیکن خطاکار پرسیولیس اخراج میشد بیشتر هم میخوردید.
نون عادل از حاشیه بدست می آید وای به حال اون روزی که فوتبالمان سالم باشه.....
پاسخ ها
دانشجوی تهرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
مسعود جان حالت خوبه؟
عادل یه مجری هنرمنده و اگر فوتبال سالم هم بشه بازم یه فکری برای جذابیت برنامه اش می کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
حاشیه رو عادل درست نمی کنه فقط پخش می کنه.خوب حاشیه سازی نکنن پخش نشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
خوبی عزیزم؟!!!!!!!فردوسی پور داره این همه جون میکنه و بدبختی و تهمت و فشار رو تحمل میکنه که فوتبالمون سالم شه.اینم بجای تشکرتون!!!!!!!!!!
تابناک ضایع هست که خودتم پرس پلیسی ولی اینو بدان تراختور سروره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
خدا شفات بده شادی
دانشجوی تهرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
شادی جان تو رو چه به فوتبال شما همون پینگ پنگ بازی کن و در مورد همون نظر بده
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
آفرین شادی جونم گل گفتی
دمت گرم داداش
پاسخ ها
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
كدوم يكي رو ميگي؟
تراکتور تیمی تازه به دوران رسیده و جو زده و جو گیر است و فقط با حاشیه زنده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
این بحثا فایده نداره، تراکتور برای آذریا یه نماد شده نه تیم فوتبال
می رن ورزشگاه حتی بازی رم نگاه نمی کنن
بعضی از این تبریزی ها واقعا همیشه و از همه کس طلبکارند . خودشون به همه توهین و انواع فحش نثار میکنند اون وقت اگه کسی بهشون توهین کنه طاقت ندارند. واقعا توی این حدود4 سالی که تراکتور اومده لیگ برتر دقت کرده باشین میبینید چقدر حاشیه و درگیری درست کردند و جالب تر از اون همیشه هم از هم طلبکارند.
پاسخ ها
عادل خان فردوسی پور
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
حالت خوب نیستا. دوبار قهرمانی از این تیم پر طرفدار به خاطر اشتباهات داوری گرفته شده.همین اتفاق واسه سرخابی ها افتاده بود که کسی رو زنده نمی زاشتن.
تیراختور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
آره همیشه تبریزی ها تو آزادی سر و کله ی هوادارای تیم های دیگه مخصوصا تراکتوری ها رو می شکونند ..... هههههههه
آريا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
با نظر حقگو كاملا موافقم . تراكتوريها فقط به دنبال جنجال سازي و حاشيه هستند.
اگه کفشگری اخراج می شد پرسپولیس چند تا گل دیگه هم می خورد.
باز خدا پدر و مادر عدل رو بيامرزه كه اگه نبود چه اتفاقاتى تو فوتبال مى افتاد، انقدر سخت نگيريد بگيد طرفدار كى هست كى نيست مهم اصل مطلبه. الان من بگم تابناك پرسپوليسيه خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
نود خیلی بی نظم و شلخته ست. خصوصا هنگام اجرای فردوسی پور. فردوسی پور باید یکم کلاس فن بیان بره. ضمنا اصلا رفتارش و گفتارش در مصاحبه ها درست نیست. یکم گرم کردن فضا خوبه و نه با این همه متلک و رفتارهای لوس.
پاسخ ها
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
خوبی عمو جون؟
دار درمورد عادل فردوسی پور حرف میزنی
بهتریم مجری تاریخ برنامه های ورزشی ایران.
Mamad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
برنامه نود پربیننده ترین برنامه ی صدا و سیماس
اونوقت شما اینطور میگی؟
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
با سلام
موفقيت يك مجري به رعايت كردن ديسيپلين نيست. چرا كه خيلي از مجري هاي ما اينكارو ميكنن اما برنامشون خيلي طرفدار نداره. يكي از رموز موفقيت فردوسي پور اينه كه خودشو از كليشه ها بيرون آورده.
سید جلال و بنگر میخواستن باختشون وتوجیه کنن واسه همین آخر بازی شلوغ کاری کردند واقعا متاسفم!!!!!!
من موندم اینا چطور می خوان قرعه کشی رو نشون بدن با این همه تفاوت فرهنگی؟
دم علی آقای جادوگر گرم.
جادوگر ایول داری به مولا.
13- دیدار با جامعه ورزشی استان همدان و نیز بازدید از اماکن ورزشی استان و بازدید از مرکز علمی کاربردی پرسپولیس

14- تهیه و معرفی ایمیل جهت ارتباط مستقیم با مخاطبین به آدرس m.godarzi@msy.gov.ir

واقعا" خسته نباشید با عملکرد 100روزتون
باتشکر از 007
دربازی رفت یک پنالتی ناحق به نفع پرسپولیس گرفتند ، دایی چرا اعتراض نکرد
خطاب به همه تراختوریها
تراختور آنقدر بزرگ هست که حرفهای نسنجیده یک مجری تلویزیون نمیتواند مانع شکوفایی آن شود
اما تقاص حرفهای نسنجیده را هم به موقع خواهیم دهد
آقای فردوسی پور یکی طلبت
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
واقعا حالت خوب نیست . مرد حسابی پدر همه رو در اوردید و هرچی دلتون میخواد میگید به همه و انواع توهین ها و .... نثار همه میکنید اون وقت اگه یکی بلند شه حقایق رو بگه شلوغ بازی در می اورید.
بابا عادل اگه دنبال حاشيه نباشه خدايي كسي حوصله اش ميگيره تا نيمه شب بيدار باشه. حاشيه و دعوا راه انداختن عادل حكم پياز داغ تو غذاست . خدايي شما ميتوني بدون پياز داغ مزه غذا رو تحمل كني
این کریمی کم هوشی دارداختیارش دست خودش نیست
سلام من یک پرسپولیسی هستم چرا ماقرمزها باید به جون هم بیافتیم تا
ابی ها سوء استفاده کنند ما قرمزها داخل زمین رقیب هستیم وخارج از آن رفیق به امید اتحاد همه ی قرمزهای ایران وحتی جهان
متاسفم که تریبون ملی به دست کسی سپرده شده است که متعصبانه از سرخ های پایتخت جانبداری و بر تیم های مقابل آن می تازد.
تعداد طرفدارای استقلال به نصف پرسپولیسم نمیرسه
پاسخ ها
رئالی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
مهم کیفیته نه کمیت ...
روز جمعه تو استادیوم یادگار امام ما تماشاگر پرسپولیسی ندیدیم.. گزارشگر نود به زور میخواس نشون بده که اینجا پرسپولیس طرفدار داره. استقلال و پرسپولیس فقط قهرمان رسانه ها هستن . همین و بس
پاسخ ها
آروین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
بله، بودند ولی خیلی کم، من شمردمشون 14 نفر بودند!!!!!!!!!
جالب تو 90 گزارشگره می گفت هوادارای تراکتوری نمی خوان هوادارای پریپولیسی دیده بشن!!!!؟
ما که 50% استادیوم رو تو بازی های پرسپولیس و استقلال به اختیار این دو تیم می گذاریم؟! هواداراشون نمی تونند بیش از 1% استادیوم رو پر کنند و ما هم مجبوریم نگذاریم استادیوم خالی بمونه خودمون پرش می کنیم ... :)
علی دایی وقتی میبره میگه بچه های ما بهترین بازیکنای دنیا هستن و وقتی میبازه میندازه گردن داور بدبخت .
تراخنور سروره
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
البته از پایین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
تراکتور تیمی تازه به دوران رسیده
عادل چه خوشت بیاد چه نیاد تراکتور سرور همه است
جانیم سنه قوربان تیراختور - تابناک متشکریم
حيف از اين همه محبتي كه پرسپوليسها به علي كريمي ميكردند فكر نمي كردم اين قدر بي معرفت باشه
عشق است تراختور. یاشاسین.
دوستانی که که از آقای فردوسی پور انتقاد دارند روزی را تصور کنند که کلا برنامه نود و عادلی نباشه!مسایل و مشکلات فوتبال حل میشه؟فوتبال پاک میشه؟حداقل کارایی این برنامه اینه که بچه های مناطق محروم صاحب توپ ولباس میشن!!؟!؟
من خودم آذری هستم تیم تراکتور را خیلی خیلی دوست دارم اما بیاییم منطقی باشیم و انتقاداتو بپذیریم و سعی کنیم بهتر شویم.
آقایونی که الان عشق تراکتورید اونموقع که تراکتور دسته یک بود کجا بودین؟شما که میگین تراکتور پرطرافدارترین تیم دنیاست کجا بودین؟و . . .
خواهشن دوستان عزیز توهین قومیتی نکنین، اگه شما به تاریخ مراجعه کنین مردم آدربایجان رو از نجیب ترین اقوام، باهوش ترین افراد، زحمت کش ترین افراد، اولین ابداع کننده ها و ... خواهید یافت بیشترین مدیران کشوری ترک هستند و مردم ما هم علاقه شدیدی به تیمشون تراختور دارن
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
30 میلیون جمعیت ایران ترکه میخوای بیشتر مدیران هم ترک نباشن؟!!!!
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
30 میلیون نه 70 میلیون ترکن. ولی خدارو شکر توی همه نظر سنجی ها تعداد طرفدارانتون مشخص شدند. بقول یک شخصی دروغ را باید انقدر بزرگ گفت تا باور پذیرتر شود. واقعا نژاد پرستر ازشما ندیدم.
آقایون از آقا عادل عادلتر کسی نیست این تراکتوریها هم شورشو در آوردند دیگه بس کنید بابا دیگه
فقط عادل
از تابناک و برنامه نود مچکریم!!!! ولی این تیمهای شهرستانی مثل تراکتور و سپاهان و نفت تهران هستند که آبروی فوتبال را نگه داشته اند ، چرا که استقلال و پیروزی(پرسپولیس) بیش از 20 ساله که هیچ جامی را (با این هیاهو) در آسیا نبرده اند و در آزادی هم به تیم عربها باختند و عربها آنطوری شادی کردند!!!
عشق است تراکتور و سپاهان ستاره های جدید فوتبال ایران.. مخصوصاً تراکتور عزیز و قهرمان امسال
علی دایی وقتی میبره میگه بچه های ما بهترین بازیکنای دنیا هستن و وقتی میبازه میندازه گردن داور بدبخت .
عادل با عدالت.....
دربازی رفت پنالتی اشتباه وفن کمردهنوی به علی کریمی یادتان نرودکه داور هیچ اعتنایی نکرد
بجز برخی تاکید میکنم برخی از طرفداران تراکتور سازی هیچ تیم و شهری مساله فوتبال رو این همه قومیتی نکرده. متاسفانه هنوز برای بعضی ها جا نیفتاده مثلا استانی مثل خوزستان که گهواره فوتبال ایران بوده چنین ادعاهایی ندارند که برخی طرفداران و بازیکنان تراکتور دارند.
حالا که صدریم
انشالله قهرمانیم امسال
بگو انشالله
بازهم پنالتی سوخته برای پرسپولیس ^_^
من عاشق تراکتور و سپاهان هستم و فقط بارسلونا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم