مترو وین- پایتخت اتریش- دارای ۵ خط و ۸۴ ایستگاه است که اکثرا در زیر زمین قرار دارند.اولین بخش مترو در ۸ می۱۹۷۶ افتتاح شد. بلیت برای تمام وسایل نقلیه عمومی در اتریش یکسان است.هریک از خطها با رنگ خاصی تفکیک میشود.طول شبکه مترو وین ۶۹. ۵ کیلومتر است و به طور متوسط یک میلیون و سصیدهزار نفر را هر روز از ۵ صبح تا یک نیمه شب جابهجا میکند. تردد بعد از این زمان از طریق اتوبوسهای شبرو وین امکانپذیر است.
فاصله رسیدن قطارها در طول روز ۵-۲ دقیقه و از ۸ شب به بعد ۸ دقیقه است.
کد خبر: ۳۹۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴ 11 April 2014
تمیزی ، خلوتی و دوچرخه ها بیش از همه جلب توجه می کرد
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
این عکس ها برای زمان های خلوت است واقعیت بدتر از این است با این حال اتریش 8 میلیونی را نمیشه با ایران 80 میلیونی مقایسه کرد
ما در ایران به مدیریت صحیح و نه روش "سعی و خطا" نیاز داریم و دیگر هیچ
چقدر تو اتریش زاد ولد زیاد شده. همه جا کالسکه بچه می بینی و با دو تا بجه دیگه با مادران خیلی جوان!!!!!! حمایت میشن دیگه!!!!!!!! درست مثل اینجا!!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
چون دولت برای هر فرزند ماهیانه 350 یورو به والدین پرداخت می کند و همه هزینه های اجتماعی کودکان زیر 6 سال کاملا (100%) رایگان است منظورم تنها بیمه و بیمارستان و ... نیست بلکه منظورم علاوه بر آنها سینما و استخر و امثالهم است
ناشناس
||
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
دوتا کالسکه با دوتا بچه که تازه عکسشون هم واضح نیست
از کجا میزان زاد و ولد تو اتریش رو تشخیص دادی
استاد آمارهای الکی و شکمی هستیم...
دقیقا مثل ایران
در ایران بنزین به بهانه کاهش استفاده مردم از خودرو خودشان افزایش پیدا می کنه
بعد حمل و نقل عمومی رو بخاطر عدم سود رسانی و عدم کمک مستقیم دولت که قراره از همین محل گرانی بنزین پرداخت بشه گرون می کنن
این یعنی معنی واقعی مردم سالاری
البته مردمش به معنی همه مردم نیستند بلکه افراد خاصی از مقامات رو شامل می شه
خوشم میاد شهر تمیزی دارن! مثل شهرای خودمون مخصوصاً تهران، پر از آشغال و کاغذپاره و تبلیغات و همه جور شلختگی نیست.
راستی! با اینکه پایتخته، انگار زیاد خبری از برج و آسمانخراش نیست.
مترو تجریش خیلی افتضاحه . متاسفانه آدم اونجا حس نا امیدی بدی می گیره . آدمهایی که اونجا تردد می کنن ثابت می کنه که فقر فرهنگی و محرومیت در تعداد خیلی زیادی از مردم ایران وجود داره .
ضمنا تعداد خیلی زیادی تبعه خارجی اونجا می بینید که برای کار به ایران اومدن .
در مترو تجریش میشه فهمید که ایران به شدت در معرض مهاجرت کارگران خارجی قرار دارد .
کافیه بایستید و تعداد کارگران خارجی که در این ایستگاه تردد می کنن رو بشمارید .
این همه کارگر خارجی آخه تو کشوری که درصد بیکاریش بالاست چه می کنن؟
گاهی فکر می کنم در ایستگاه مترو تجریش که اینجا ایران نیست و کشور همسایه است از بس که اتباعش در این ایستگاه تردد دارن.
البته کاملا مشخصه که بیشتر مهاجران خارجی که در این ایستگاه تردد می کنن غیر مجازن و غیر قانونی در ایران هستن متاسفانه.