بازدید 1896

تابش: قرار نبود نويدکيا از سپاهان جدا شود

کد خبر: ۴۱۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹ 22 July 2014
قائم مقام باشگاه سپاهان تاکيد کرد که محرم نويدکيا از همان اول هم قرار بود در سپاهان بماند و مشکل خاصي براي تمديد قرارداد نداشت.

مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنيم در مورد ثبت قرارداد نويدکيا و اينکه گفته مي‌شد او از مسئولان باشگاه سپاهان ناراحت بود اظهار داشت: محرم در اين زمينه صحبت خاصي با ما انجام نداد و من نمي‌دانم دليل ناراحتي اين بازيکن چه بود. فکر نمي‌کنم مشکل خاصي وجود داشته باشد و محرم هم به طور شفاف در اين زمينه مصاحبه‌اي انجام نداد. محرم نماد يک سپاهاني اصيل و متعصب است و از اول هم قرار نبود که از تيم ما جدا شود.

وي در مورد اظهارنظرهاي مختلفي که در خصوص مبلغ قرارداد محمدرضا خلعتبري مطرح شده تاکيد کرد: اينکه مي‌گويند باشگاه سپاهان پول هنگفتي به خلعتبري داده صحت ندارد. همه چيز در مورد مبلغ قرارداد بازيکنان سپاهان اصولي پيش رفته و اين باشگاه به خلعتبري بابت فصل بعد يک ميليارد و 200 ميليون پول داده است. خلعتبري هم با باشگاه سپاهان کنار آمد و بحث طلب عجمان را خودش حل کرد.

تابش در مورد اينکه برخي مي‌گويند سپاهان بيشتر از سقف بودجه هزينه کرده است گفت: اين موضوع صحت ندارد و بالاتر از سقف هزينه نکرديم. امسال 10 بازيکن از تيم‌هاي پايه در کنار بزرگسالان خواهند بود و از آنها در آينده بيشتر خواهيد شنيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم