بازدید 2123

خواجه‌وند: ميز و صندلي مديرعامل را نمي‌فروشيم

کد خبر: ۴۱۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳ 22 July 2014
عضو و سخنگوي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: چيزي که شايعه شده اين است که باشگاه پرسپوليس بيش از 100 ميليارد تومان بدهي دارد.

مهدي خواجه‌وند در گفت‌وگو با تسنيم، در مورد توقيف اموال باشگاه پرسپوليس توسط وکيل کشتي‌گيران پيشين اين باشگاه گفت: بحث توقيف نبود اما آقايان ترجيح دادند تا به اين صورت مسئله را حل کنند. چند بار به دوستان گفته بوديم صرف نظر از مسائل مختلف حقوقي حتماً مشکل‌شان را حل مي‌کنيم.

وي ادامه داد: آقايان ابتدا گفتند مي‌خواهند باشگاه را پلمب کنند اما ديدند که اين کار شدني نيست و ترجيح دادند براي وصول مطالباتشان حکم توقيف اموال را بگيرند، هر چند روز گذشته به ما اعلام شد حق فروش يا نقل و انتقال اموال باشگاه را نداريم و ما هم چنين قصدي نداريم و نداشتيم. هيچ وقت قصد فروش ميز و صندلي مديرعامل را نداريم.

سخنگوي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: صددرصد اين مشکل حل مي‌شود. پيش از اين جلساتي را با غلامرضا محمدي برگزار کرديم و حتي توافقاتي هم حاصل شد و قرار بود در فرصتي مناسب مشکل را حل کنيم اما نمي‌دانم چرا آقايان اين تصميم غيرمنتظره را گرفتند. فقط بايد بگويم دوستان درست در تاريخ اجراييه به باشگاه مراجعه کردند و هيچ فرصتي هم به ما ندادند. تا روز گذشته که اين اتفاق افتاد آنها نمي‌توانستند به باشگاه بيايند.

خواجه‌وند ضمن اشاره به بدهي باشگاه پرسپوليس خاطر نشان کرد: چيزي که شايعه شده اين است که باشگاه پرسپوليس بيش از 100 ميليارد تومان بدهي دارد و ما بايد بدهي 100 ميلياردي را مديريت کنيم، طلب کشتي‌گيران 600 ميليون و بخشي از اين بدهي ما است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی