بازدید 1805

هلاکت ده‌ها تروریست در حمله هوایی به مراکز داعش در صلاح الدین

کد خبر: ۴۲۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰ 29 July 2014
 منابع عراقی از هلاکت ده‌ها تروریست وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق وشام در نزدیکی پالایشگاه بیجی و جنوب سامراء خبر دادند.

به گزارش تسنیم به نقل ازپایگاه النهرین، منابع امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کردند: نیروی هوایی ارتش عراق مراکز وابسته به تروریست های داعش را در نزدیکی پالایشگاه استراتژیک بیجی هدف قرار دادند و ضمن هلاکت 15 تروریست ادوات متعلق به آنها را منهدم کردند.

این منابع از کنترل کامل این پالایشگاه از سوی نیروهای امنیتی عراق خبر دادند.

از سوی دیگر برخی منابع عراقی اعلام کردند: تروریست های داعش تاکنون 50 مرقد، مسجد و کلیسا را در موصل منفجر کرده اند.پس از انفجار وتخریب مراقد یونس و شیث(علیهما السلام) تروریست های داعش کلیسای مریم مقدس و مناره الحدباء که یکی از قدیمی ترین مناره های موصل است را نیز تخریب کردند.

در همین حال منابع عشایری عراق بیان کردند: تروریست های داعش در روستای الحود در 70 کیلومتری جنوب موصل سه منزل متعلق به افسران عضو عشیره الجبور را منفجر کرده است و آن را پیامی به روشن به افسران عشیره الجبور دانسته است.این اقدامات سبب خشم فراگیز در روستای الحود و روستاهای مجاور شده است.

در حمله هوایی به مرکز داعش در نزدیکی پایگاه الصینیه در شمال صلاح الدین 25تروریست داعشی به هلاکت رسیند و 23 نفر دیگر زخمی شدند.

سرهنگ قندیل الجبوری رئیس پلیس الضلوعیه در استان صلاح الدین اعلام کرد: بالگردهای ارتش عراق مراکز داعش را در جنوب سامراء هدف قرار دادند و 40 تروریست را به هلاکت رساندند و ده خودرو متعلق به آنها را نیز منهدم کردند.

یک منبع امنیتی در استان نینوا از ربوده شدن شش عضو نیروهای پیشمرگه کردستان در منطقه کوکچلی در شرق موصل خبر دادند.در منطقه کبیبه در شرق الضلوعیه نیروهای هوایی ارتش عراق مراکز داعش را هدف قرار داد و ده تروریست را به هلاکت رساند.

در درگیری  نیروهای امنیتی عراق با تروریست های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام در شرق بعقوبه هفت تروریست کشته و زخمی شدند.

منابع امنیتی در دیالی اعلام کرد: تروریست های داعش قصد یورش به مرکز پلیس دلی عباس در المنصوریه در 35 کلیومتری شرق بعقوبه را داشتند که نیروهای امنیتی ضمن دفع این حمله سه داعشی را به هلاکت رساندند و چهار نفر دیگر را زخمی کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل