بازدید 1852
مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان:

سپاهان سقف قراردادها را رعايت کرده است

کد خبر: ۴۲۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷ 02 August 2014
مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: سپاهان سقف قرارداد‌هاي ليگ را رعايت کرده و مبالغي که اعلام شده به صورت کلي است و براساس قانون و با دقت تنظيم شده و سپاهان بي‌قانوني نکرده است.

مهرزاد خليليان شامگاه جمعه پس از پيروزي سپاهان برابر پيکان تهران در جمع خبرنگاران پيرامون قرارداد‌هاي بازيکنان تيم سپاهان اظهار کرد: ما بي قانوني مطرح شده درباره قراردادهاي سپاهان را قبول نداريم و از همين رو به طور قطع ما بيش از 15 ميليارد هزينه نکرديم.

به گزارش تسنيم، وي بيان کرد: رقم قرارداد محرم نويدکيا به دليل مشکلاتي که اين بازيکن داشته، هنوز مشخص نيست و علي حمودي نيز که به دليل مشکلات نظام وظيفه هنوز قراردادش کامل نيست؛ باشگاه سپاهان قرارداد‌هايي که با بازيکنان انعقاد کرده اصولي و بر اساس دقت نظر بر قانون تنظيم شده و ما براي هر بخش به اندازه مشخصي که بر اساس بودجه اعلام شده هزينه کرديم.

مديرعامل باشگاه سپاهان تصريح کرد: هزينه‌هايي که اعلام شده خيلي کلي بوده و هم‌چنين امکان دارد در بعضي بخش‌ها محاسبات دقيق صورت نگرفته و از همين رو ما نبايد دلواپس قرارداد‌هاي ما باشند زيرا همه اعداد و ارقام دقيق موجود است و ما کار اصولي و دقيق انجام داده‌ايم.

وي درباره جذب محمدرضا خلعتبري، مهاجم فصل گذشته تيم سپاهان افزود: اين بازيکن با انگيزه و خوبي که سال‌ها در اصفهان بازي کرده هم‌چنين بازي‌هاي قابل قبولي در تيم ملي به نمايش گذاشته به همين سبب ما دست به جذب وي زديم.

خليليان درپاسخ به اين‌که، چرا باوجود گفته‌هاي خلعتبري مبني بر اين‌که اگر در ايران باشم در سپاهان مي‌مانم به پرسپوليس رفت، خاطرنشان کرد: بر اساس صحبت‌هايي که با من شده در آن ‌زمان هم خلعتبري قصد ماندن در سپاهان را داشته اما باشگاه با اضافه کردن 20 درصدي قراردادش موافق نبوده و هم‌چنين باشگاه تصور مي‌کرده که خلعتبري به عجمان نمي‌رود اما وقتي خلعتبري مي‌بيند که قراردادش اضافه نمي‌شود، به عجمان مي‌رود.

‌وي با تأکيد بر پايين بودن رقم قرارداد خلعتبري، گفت: به طور قطع رقم‌هايي مثل 2، 2.5 و 3 ميليارد که اعلام مي‌شود درست نيست و حداقل اسناد اين گفته‌ها را اثبات مي‌کند.

مديرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به وضعيت علي حمودي تصريح کرد: مشکل حمودي از طرف باشگاه پيگيري مي‌شود و به دنبال کار‌هاي حقوقي آن‌ها هستيم و به اين سبب که وي مدافعي خوب و ماهر است و وجود او براي سپاهان خوب است اميدورايم پس از ساسان انصاري وي بازيکن بعدي باشد که از مشکل خدمت سربازي آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی