بازدید 2057

کاوانی تیم‌های انگلیسی را ناامید کرد

کد خبر: ۴۲۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ 02 August 2014
هافبک اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد دوست دارد در این تیم فرانسوی بماند و دلیلی برای جدایی نمی‌بیند. او دوست دارد دی ماریا هم به پاری‌سن‌ژرمن برود.

به گزارش ایسنا، ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن این روزها مشتریان زیادی در لیگ برتر انگلیس دارد. منچستر یونایتد، چلسی و لیورپول به دنبال جذب این مهاجم توانا هستند اما به نظر می‌رسد او هیچ‌ تصمیمی برای ترک این تیم فرانسوی ندارد.

کاوانی در گفت‌وگویی که با روزنامه اکیپ فرانسه داشت، گفت: در این جا احساس بسیار خوبی دارم. دلیل ندارم که پاری‌سن‌ژرمن را ترک کنم. وقتی اینجا احساس خوبی دارم و همه چیز مهیاست دیگر چه دلیلی دارد تیمم را ترک کنم و به تیم دیگری بروم؟

یکی از بازیکنانی که خبرهای زیادی درباره پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن به گوش می‌رسید آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی رئال‌مادرید است. کاوانی نه تنها در پاری‌سن‌ژرمن می‌ماند که دوست دارد بازیکنان جدیدی هم به این تیم بیایند تا پاری‌سن‌ژرمن با قدرت بیشتری در فصل جدید ظاهر شود. او گفت: همواره تلاش می‌کنیم تا بازیکنان خوبی را جذب کنیم. دی‌ماریا بازیکنی با کیفیت و بسیار خوب است و دوست داریم که او را در تیم خود ببینیم. به دی ماریا خوش‌آمد می‌گویم. امیدوارم که او را با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن ببینم.

دی‌ماریا فصل بسیار خوبی را با رئال‌مادرید پشت سر گذاشت و سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا داشت. با این حال احتمال جدایی او از کهکشانی‌ها بسیار زیاد است؛ چرا که با آمدن خامس رودریگس و تونی کروس به رئال سخت به نظر می‌رسد فرصت بازی به این بازیکن آرژانتینی برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل