بازدید 31761
۲
بامداد میرزایی در کنار تیم ملی چه می‌کند؟

رختکن تیم ملی در جام‌جهانی محل حضور دلال‌ها

هم‌اکنون بیش از یک ماه از پایان کار تیم ملی فوتبال ایران در برزیل می‌‎گذرد، ولی هنوز حواشی مربوط به تیم ملی پایانی ندارد. جدید‌ترین آن، اعتراف علی کفاشیان به حضور یک ایجنت (واسطه ـ دلال) رسمی در رختکن تیم ملی در روزهای جام‌جهانی است.
کد خبر: ۴۲۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ 02 August 2014
رختکن تیم ملی در جام‌جهانی محل حضور دلال‌هاچیزی که همیشه در فوتبال ایران گل درشت بوده، برتری حاشیه بر متن فوتبال ایران بوده است. علاقه مردم، رسانه‌ها، بازیکنان و حتی مسئولین به حاشیه‌ها، همیشه موجب شده تا متن فوتبال ما زیر سایه ‌رود و به اصل آن پرداخته نشود.

هم‌اکنون بیش از یک ماه از پایان کار تیم ملی فوتبال ایران در برزیل می‌‎گذرد، ولی هنوز حواشی مربوط به تیم ملی پایانی ندارد. جدید‌ترین آن، اعتراف علی کفاشیان به حضور یک ایجنت (واسطه ـ دلال) رسمی در رختکن تیم ملی در روزهای جام‌جهانی است.

به گزارش «تابناک»، بامداد میرزایی را خیلی‌ها، دوست نزدیک کارلوس کی‌روش می‌شناسند؛ مردی که مانند بسیاری از اینجنت‌های فوتبال ایران شایعه‌های فراوانی درباره او و روابطش بوده و هست؛ مردی که به کمک روابط غیرشفاف و عجیب و غریب فوتبال ایران، محدوده اختیاراتش، چیزی بیشتر از یک ایجنت است تا جایی که حتی در جام‌جهانی در رختکن تیم ملی هم حضور داشت؛ مردی که از او به‌‌ دست راست کارلوس کی‌روش یاد می‌کنند!

بنا بر این گزارش، هنگامی که ‌بحث تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش پس از جام‌جهانی مطرح شد، جدای از همه حب و بغض‌هایی که از سوی مخالفان و موافقان در این باره مطرح شد، یک موضوع اساسی از سوی فدراسیون فوتبال در نحوه تمدید قرارداد با کی‌روش لحاظ شد و آن‌، تعیین محدوده اختیارات سرمربی پرتغالی تیم ملی است؛ مردی که در یک سال گذشته به اعتراف خیلی‌ها، رئیس در پرده فدراسیون فوتبال ایران بوده و در سایه بی‌تدبیری‌های علی کفاشیان در اموری غیر از امور فنی هم دخالت می‌کرده و اکنون که جام‌جهانی پایان یافته، علی کفاشیان به دنبال مشخص کردن‌ مرز مربی پرتغالی محبوب ایرانی‌هاست.

یکی از این امور، خلوت کردن دور مربی پرتغالی است که پیش از این، همیشه پرسش‌‌های فراوانی درباره آن وجود داشت؛ از کمک‌مربی‌هایی که کنار کی‌روش هستند تا افرادی که مشخص نیست چه ارتباطاتی با تیم ملی دارند.

یکی از این افراد بامداد میرزایی است. یک ایجنت رسمی که پیش از این، کارهای مربوط به رزرو هتل‌های تیم ملی را در جریان اردو‌ها و حضور در برزیل انجام می‌داد. وقتی از علی کفاشیان پرسیده می‌شود، با توجه به حضور بچه‌های روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال که انجام این امور وظیفه‌شان است، چرا بامداد میرزایی این کار را برای تیم ملی انجام می‌دهد، می‌گوید: «بچه‌های روابط بین‌الملل نمی‌توانستند این کار را انجام دهند. آقای بامداد میرزایی در این کار قوی است. اینکه برود جایی قرارداد ببندد، هتل بگیرد و فاینانسش را مشخص کند. توانایی‌اش بالا بود‌».

با این حساب، علی کفاشیان بچه‌های تیم روابط بین‌الملل فدراسیون را با خود به برزیل برده بود تا کارهایی نظیر چک کردن ایمیل و مسائلی از این دست را انجام دهد.

افزون بر حضور بامداد میرزایی، هوشنگ مقدس نیز مرد دیگری بود که در برزیل در رختکن تیم ملی حضور داشت. علی کفاشیان درباره علت حضور وی در جام‌جهانی در کنار تیم ملی می‌گوید: «ما یکسری مشکل نقل و انتقال مالی داشتیم. پول می‌ریختیم به حساب آقای مقدس، ایشان هم می‌رفتند معادل ارزی‌اش را برای ما تأمین می‌کردند. در واقع فاینانس ما بودند‌».

‌با این شرایط، هنوز معلوم نیست علت حضور آقای طباطبایی، مدیر مالی فدراسیون در برزیل چه بوده و اینکه فدراسیون فوتبال اساسا چرا در ساختار خود پست‌های نظیر روابط بین‌الملل و امور مالی دارد وقتی همه این امور توسط افراد واسطه‌ای که کارمند این فدراسیون نیستند، انجام می‌شود؟

بی‌گمان علت قدرت گرفتن افرادی مانند بامداد میرزایی و هوشنگ مقدس در کنار تیم ملی فوتبال ایران، ارتباط مستقیمی با بی‌تدبیری‌های فدراسیون فوتبال ایران دارد که به جای مدیران خود، امورات کار را به افراد اینچنینی سپرده تا حالا شایعات عجیبی در کنار تیم ملی قدرت بگیرد. همین هفته پیش بود که یک روزنامه سیاسی پرتیراژ از نقش یک دلال خارج نشین برای افزودن بازیکنان دورگه به تیم ملی خبر داده بود و اینکه این دلال با باج‌خواهی مالی به دنبال اضافه کردن بازیکنان ایرانی ساکن خارج به ترکیب تیم ملی است؛ شایعه تکان‌دهنده‌ای که گویا نمایندگان مجلس در کمیسیون اصل نود را هم حساس کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل