بازدید 2723

انتقال مهاجم جوان هلندي به منچستريونايتد

کد خبر: ۴۳۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱ 02 September 2014
مدافع میانی آژاکس آمستردام هلند قراردادی چهار ساله با باشگاه منچستریونایتد انگلیس امضا کرد.

مسئولان منچستریونایتد روز دوشنبه اعلام کردند دیلی بلیند پس از این که معاینات پزشکی باشگاه منچستریونایتد را با موفقیت پشت سر گذاشت، قراردادی چهار ساله با این باشگاه امضا کرد. گفته می شود انتقال این مهاجم هلندی به منچستریونایتد نزدیک به هجده میلیون یورو برای شیاطین سرخ هزینه داشته است.

این بازیکن هلندی در پیامی که در پایگاه اینترنتی باشگاه جدید خود منتشر کرد، خاطر نشان ساخت: quotation mark پیوستن به باشگاه بزرگ منچستریونایتد برای من جای بسی خوشبختی دارد. من از هفت سالگی در باشگاه آژاکس بودم و پیوسته خاطرات خوبی با این باشگاه خواهم داشت. لوئیس فن خان یک مربی بی نهایت بااستعداد است و من بی صبرانه منتظر هستم تا با او در بزرگ ترین باشگاه جهان همکاری کنم quotation mark .

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، این بازیکن بیست و چهار ساله هلندی که پسر دنی بلیند، کاپیتان سابق تیم ملی هلند است، در اولدترافورد تحت نظر لوئیس فن خال که در جام جهانی برزیل سرمربی تیم ملی هلند بود، بازی خواهد کرد. 

دیلی بلیند تا کنون نوزده بار با پیراهن تیم ملی فوتبال هلند به میدان رفته است. این بازیکن بهار گذشته به عنوان بازیکن برتر سال لیگ فوتبال هلند انتخاب شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی