بازدید 1846

نتانیاهو قصد دارد ادامه مذاکرات آتش‌بس غزه را ناتمام رها کند

کد خبر: ۴۳۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳ 02 September 2014
بر اساس گزارش کانال 10 تل‌‌آویو مقامات اسرائیلی اعلام کردند که نخست‌وزیر این رژیم قصد ندارد هیأت دیگری را به قاهره برای از سرگیری مذاکرات بفرستد و ممکن است به گام‌های یکجانبه دست بزند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «القدس»، کانال 10 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در حال بررسی عدم فرستادن هیئتی به قاهره برای ادامه بحث و گفتگو درباره مفاد باقیمانده از توافق آتش‌بس غزه است.

این کانال به نقل از نزدیکان نتانیاهو گفت: علیرغم گفتگوهای فعلی در مورد ادامه مذاکرات در همین روزها، احتمال قویتر آن است که نتانیاهو قصدی برای از سرگیری مذاکرات با حماس ندارد .

کانال 10 اعلام کرده است که چه بسا نتانیاهو به گامهای یکجانبه در این زمینه بدون دادن امتیازهایی به حماس در مورد گذرگاهها و گسترش شعاع صید و غیره روی آورد.

بر اساس این گزارش نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پشت درهای بسته مذاکراتی با نزدیکان خود داشته و احتمال خلع سلاح مقاومت را بررسی کرده و معتقد است این امکان فعلا وجود ندارد همانگونه که سخت است رژیم صهیونیستی وجود فرودگاه و بندر در نوار غزه را بپذیرد.

دراین جلسات مقامات رژیم صهیونیستی، نتانیاهو از عقب‌نشینی در نوار غزه برحذر داشتند و اعلام کردند این اقدام تسلط حماس بر آن مناطق را آسان می‌کند و حملات علیه این رژیم را آسان می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی