بازدید 1818

کریم باوی: امیدوارم دست‌های پنهان داربی را مساوی نکند

بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: امیدوارم دست‌های پنهان بازی روز یکشنبه استقلال و پرسپولیس را مساوی نکند!
کد خبر: ۴۵۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵ 22 November 2014
بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: امیدوارم دست‌های پنهان بازی روز یکشنبه استقلال و پرسپولیس را مساوی نکند!

کریم باوی، در گفت وگو با  ایسنا گفت: بازی استقلال و پرسپولیس جذابیت گذشته را برای مردم ندارد و دلیل آن عملکرد ضعیف این دو تیم در لیگ است.

وی افزود: در سال‌های گذشته و به خصوص زمان بازی ما، هر دو تیم بسیار قدرتمند بودند و قهرمانی بین این دو تیم در گردش بود اما در این سال‌ها استقلال و پرسپولیس با مشکلات زیادی روبرو بودند و نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

باوی خاطرنشان کرد: هواداران از این دو تیم دلسرد شده‌اند و از بازی‌های تیم‌های محبوب خود استقبال بسیار کمی می‌کنند، با این وضعیت فکر نمی‌کنم استادیوم آزادی برای بازی روز یکشنبه پر شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس این روزها و بعد از تغییر و تحول در مدیریت و کادر فنی خود با حاشیه‌های زیادی مواجه شده و همین موضوع دلسردی تماشاگران را به دنبال داشته است.

باوی در خصوص نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس نیز، گفت: با توجه به مهره‌های هر دو تیم، من شانس استقلال برای پیروزی را بیشتر می‌دانم و اگر دست‌های پنهان اجازه دهند بعد از مدتها در بازی داربی شاهد برد یک تیم خواهیم بود.

وی که در پنج داربی حضور داشته، گفت: من موفق به گلزنی در دیدارهای داربی نشدم اما با پیراهن تیم شاهین دوگل به تیم پرسپولیس و دو گل به تیم استقلال زده‌ام.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل