بازدید 2313

داداش‌زاده: جوانی‌ام را در پرسپولیس و تجربه‌ام را در استقلال گذاشتم

پیشکسوت فوتبال ایران می گوید حواشی مختلفی که در تیم های استقلال و پرسپولیس وجود دارد، منجر به این می شود که داربی 79 هم با تساوی به پایان برسد.
کد خبر: ۴۵۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰ 22 November 2014
پیشکسوت فوتبال ایران می گوید حواشی مختلفی که در تیم های استقلال و پرسپولیس وجود دارد، منجر به این می شود که داربی 79 هم با تساوی به پایان برسد.

بهزاد داداش زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارزیابی‌اش از داربی 79 گفت: یکی از نکات جالب این داربی این است که هر دو تیم دچار حاشیه و با مشکلاتی روبه‌رو هستند. در داربی‌های قبلی تنها یکی از دو تیم با مشکل روبه‌رو بود و می‌بینیم که الان هر دو تیم دچار حواشی مختلف هستند. همین مسئله شاید در نهایت به ضرر کیفیت این بازی شود و باز هم شاهد یک بازی محتاطانه از سوی دو تیم باشیم.

او ادامه داد: به همین دلیلی که به شما گفتم، فکر می کنم این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد. ما بازیکنی در دو تیم نمی بینیم که بر اساس حضور او بگوییم اتفاقات خاصی در زمین رخ بدهد. در قدیم مظلومی‌ها، پیوس، سرخاب، مرفاوی، پروین، مجیدی و ... بودند که هر لحظه می توانستند سرنوشت بازی را عوض کنند اما الان با فقر بازیکن در این عرصه روبه‌رو هستیم.

داداش زاده که سابقه بازی در هردو تیم سرخ و آبی را دارد، در پاسخ به این سوال که خودش در این بازی طرفدار کدام تیم است، گفت: من جوانیم را در پرسپولیس گذراندم و تجربه ام را به استقلال آوردم. متاسفانه آقای پورحیدری سرمربی استقلال چندان به من بازی نداد و با این که بارها از او خواستم که بگذارد من از استقلال بروم، نگذاشت تا این اتفاق رخ دهد. البته ایشان استاد من و احترامش واجب است اما اگر می‌گذاشت از استقلال جدا شوم، شاید سرنوشت من خیلی فرق می‌کرد. به هرحال من با مساعدت قلعه‌نویی موفق شدم در نهایت از استقلال جدا شوم و به برق بروم. این مسئله چیزی است که من را مدیون قلعه‌نویی می‌کند.

وی افزود: درحال حاضر هم می‌دانید که با پیشکسوتان پرسپولیس تمرین می‌کنم و بر روی نیمکت پرسپولیس دوستان زیادی از جمله عبدی را دارم. مردم خودشان می‌دانند که در هر تیمی که بازی کرده‌ام، همه توانم را گذاشته‌ام. با این همه الان دوست دارم که پرسپولیس برنده داربی باشد؛ چرا که استقلال در بالای جدول است و پرسپولیس در رده نامناسبی حضور دارد. مطمئنم در صورت پیروزی پرسپولیس در داربی فوتبال ما تکان می‌خورد و به همین دلیل می‌خواهم آنها برنده بازی باشند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که به نظرش چرا بازی‌های قبلی دو تیم به تساوی کشیده شده است، بیان کرد: دلیل اصلی‌اش را گفتم که ستاره خاصی در زمین حضور ندارد که بازی را برگرداند اما دلیل دیگرش این است که لیگ و فوتبال ما ضعیف شده و مردم خودشان هم متوجه این مسئله شده‌اند. دلیل اصلی خالی شدن استادیوم‌های ما هم همین است که مردم از بازی ها لذت نمی‌برند و همه چیز به نتیجه مربوط شده است.

او در پاسخ به سوالی درباره شیرین‌ترین خاطره اش از داربی ها اظهار کرد: شیرین ترین داربی ای که به میدان رفتم، داربی 38 در سال 73 بود که در نهایت به دلیل درگیری ناتمام ماند. دلیل اصلی این که می گویم شیرین ترین داربی من بود هم این است که در آن بازی گل زدم. گل زدن در داربی چیزی است که نام شما را در تاریخ جاودانه می کند و همه بازیکنان به دنبال رسیدن به این افتخار هستند. متاسفانه در آن دیدار بازی از دست آقای ابهران خارج شد و دو تیم تکل های خشنی روی بازیکن حریف می رفتند. در همان نیمه اول می شد دو، سه بازیکن اخراج شوند اما ابهران این کار را نکرد تا بازی از دستش خارج شود.

داداش زاده ادامه داد: پرسپولیس در آن سال خیلی رویایی بسته شده بود و عابدینی بهترین های ایران را در این تیم جمع کرده بود. در دقیقه 54 بود که روی ارسال خیلی خوب عاشوری موفق شدم با ضربه سر گل بزنم و مدافعان استقلال که همه حواسشان روی پیوس و دایی بود، غافل از من شده بودند. به خاطر دارم که وقتی گل زدم به سمت هواداران رفتم و آنها من را به سمت خودشان می کشیدند و بازیکنان پرسپولیس با کشیدن پای من، می خواستند از من مراقبت کنند (باخنده).

او اضافه کرد: اخراج شاهرودی در آن دیدار به ما لطمه زد. بعد از اخراج او به درخشان گفتم که من را تعویض کند و یک دفاع چپ به میدان بیاورد اما چون کم تجربه بود قبول نکرد و استقلال هم از فرصت استفاده کرد و با آوردن زرینچه به راست، دو گل به ما زد. در آخر هم بین قلعه نویی و محرمی درگیری شد و روز خوش ما به زهرمار تبدیل شد (باخنده).

پیشکسوت تیم های سرخ آبی در پایان و در پاسخ به این سوال که با توجه به حضورش در داربی معروفی که پرسپولیس 9 نفره شده بود و اینکه آیا در آن دیدار به استقلالی ها توصیه شده بود که مراعات حریف را بکنند، گفت: من در آن بازی در استقلال بازی می کردم. توصیه ای به ما برای تساوی یا مراعات حریف در آن دیدار نشد. تنها چیزی که وجود داشت، این بود که به بازیکنانی مثل مجیدی که با نوع بازیشان به هواداران هیجان می دادند، گفته شد از ایجاد هیجان بیشتر ممانعت کنند.

او اضافه کرد: در آن دیدار عابدزاده فوق ستاره پرسپولیس بود و ما خیلی تلاش کردیم تا گل بزنیم اما موفق نشدیم. از سویی دیگر پرسپولیسی ها دو برابر ما می دویدند و به همین دلیل کار با تساوی بدون گل به پایان رسید. هر کسی بگوید که به ما گفتند گل نزنیم دروغ گفته و اصلا چنین چیزی ممکن نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی