بازدید 1791

اعتبارات در سطح شهرستان‌ها توزیع می‌شود

کد خبر: ۴۵۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹ 23 November 2014
نماینده مردم علی‌آباد‌کتول در مجلس٬ از اصلاح مصوبه دولت در پرداخت خسارت به سیل استان گلستان با هدف توزیع مناسب آن در سطح شهرستان‌های استان خبر داد.

رحمت‌الله نوروزی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ از اصلاح مصوبه پرداخت خسارت به سیل استان گلستان از سوی دولت خبر داد و گفت: دولت در اقدامی سنجیده و کارشناسی نسبت به اصلاح شیوه توزیع اعتبارات شهرستان‌های استان گلستان در خصوص جبران آسیب‌های ناشی از سیل سال گذشته این استان اقدام کرده است.

نماینده مردم علی‌آباد‌کتول در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه قبل از اصلاح مصوبه دولت در خصوص پرداخت خسارت سیل به استان گلستان تمامی بودجه در نظر گرفته شده به مرکز استان اختصاص یافته بود٬ افزود: با اصلاح این مصوبه از 80 هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای این مهم رقم قابل توجهی به شهرستان علی‌آباد کتول و جبران خسارت‌های سیل آن اختصاص یافت.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با تاکید بر اینکه امید است رقم تخصیص یافته برای جبران خسارت سیل استان گلستان طبق وعده دولت تا پایان ماه جاری و قبل از اوج‌گیری فصل سرما واریز شود٬ تصریح کرد: با واریز هر چه سریع‌تر بودجه تعیین شده شاهد نوسازی و بهسازی زیرساخت‌های آسیب‌دیده در اثر سیل در شهرستان‌های استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه احتمال وقوع سیل در استان گلستان با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان بسیار زیاد است٬ گفت: تسریع در بررسی طرح جامع ساماندهی و مقابله با سیل در مجلس یکی از راهکارهای مورد تاکید مجمع نمایندگان استان گلستان برای بهبود وضعیت استان است.

عضو کمیسیون کشاورزی٬ آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: با توزیع عادلانه اعتبارات مصوب برای جبران سیل استان گلستان شاهد بهبود وضعیت استان خواهیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم