نامه يکي ديگر از قربانيان شبکه‌هاي مضلين

وي ضمن اشاره به فريب خوردن خود توسط اين سودجويان به روابط بسيار شنيع و کثيفي که بين اعضاي اين گروه وجود داشته و او نيز گاها بوسيله آنها مجبور به چنين رفتار‌هايي شده صحبت نموده است و در ادامه اظهار کرده است که اين گروه با ترفند‌هاي خاص و با استفاده از محيط‌هاي اينترنتي از جمله يکي از سايت‌هاي شبکه مضلين به اهداف شوم خود دست پيدا مي‌کردند.
کد خبر: ۴۶۶۴۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۱ 06 May 2009
|
18656 بازدید
گرداب گزارش داد: چندي پيش نامه‌اي از طرف فردي که خود را دختر خانم جواني معرفي کرده، خطاب به فرماندهي محترم سپاه پاسداران به دستمان رسيد که در ذيل تصوير بخشي از آن را مشاهده مي‌نماييد:


اين دختر خانم ضمن اشاره به فريب خوردن خود توسط اين سودجويان به روابط بسيار شنيع و کثيفي که بين اعضاي اين گروه وجود داشته و او نيز گاها بوسيله آنها مجبور به چنين رفتار‌هايي شده صحبت نموده است و در ادامه اظهار کرده است که اين گروه با ترفند‌هاي خاص و با استفاده از محيط‌هاي اينترنتي از جمله يکي از سايت‌هاي شبکه مضلين به اهداف شوم خود دست پيدا مي‌کردند.

در بخشي از اين نامه ايشان اظهار نموده‌اند که بعد از اين اتفاق ارتباطشان را با اين گروه قطع نموده و با وجود مشکلات روحي و رواني که برايشان پيش آمده براي حفظ آبرو نتوانسته‌اند اين اتفاقات را به خانواده در ميان بگذارند.

ايشان ضمن تشکر از مسئولان مرکز بررسي جرايم سازمان يافته که در ميان دستگاه‌هاي مسئول پيرامون اينگونه جرايم، متولي اين امر شد، درخواست ياري و محاکمه افراد خاطي را داشته است.

اميدواريم نويسنده اين نامه به وسيله پست الکترونيک مرکز بررسي جرايم سازمان يافته که در ذيل آمده است با مسئولان اين مرکز ارتباط برقرار نمايد تا با شناسايي افرادي که باعث به وجود آمدن چنين مشکلاتي براي ايشان و سايرين شده‌اند را تحويل دستگاه قضايي و به اشد مجازات برسانيم.

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات ارسالي و به دست آمده، شبکه مذکور تا حدودي شناسايي گرديده است.

اين شبکه با استفاده يکي از سايت‌هاي شبکه مضلين اقدام به شناسايي دختراني ايراني و تهراني مي‌نمودند و پس از برقراري ارتباط اهداف شوم خود را اجرايي مي‌نمودند.
ضمنا اين موضوع با هماهنگي مقام قضائي در حال رسيدگي مي‌باشد.

پست الکترونیک روابط عمومی مرکز بررسی جرايم سازمان یافته: info@gerdab.ir
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟