بازدید 13529

حذف یارانه ۶ میلیون نفر بر اساس توانایی مالی

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه حذف ۶ میلیون یارانه‌بگیر طبق تکلیف قانون قطعی است و منابع حاصل‌شده از آن صرف اشتغال و سایر امور زیربنایی کشور می‌شود، گفت: به هیچ وجه از حساب بانکی افراد برای قطع یارانه استفاده نکردیم.
کد خبر: ۵۰۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 24 May 2015
معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه حذف ۶ میلیون یارانه‌بگیر طبق تکلیف قانون قطعی است و منابع حاصل‌شده از آن صرف اشتغال و سایر امور زیربنایی کشور می‌شود، گفت: به هیچ وجه از حساب بانکی افراد برای قطع یارانه استفاده نکردیم.

احمد میدری، معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به فعالیت کارگروه شناسایی افراد ثروتمند اظهار داشت: این کارگروه همچنان فعال است و افراد حذف شده مرحله به مرحله اعلام خواهند شد.

وی در برابر این سوال که چه میزان از منابع آزاد شده از محل حذف یارانه اقشار ثروتمند صرف امور اشتغال و تولید خواهد شد، گفت: دولت بر اساس قانون باید منابع آزاد شده را صرف اشتغال کند چرا که بخشی از منابع به خاطر کاهش قیمت نفت باید جبران شود.

میدری تاکید کرد: برای تخصیص منابع باید دید چه میزان از افراد حذف می‌شوند و اینکه چقدر منابع آزاد خواهد شد.

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه حذف یارانه اقشار پردرآمد بر اساس توانایی‌های مالی انجام می‌شود، گفت: یکی از ملاک‌های حذف یارانه اقشار پردرآمد محل سکونت و بعد خانوار است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا  از اطلاعات بانکی افراد برای حذف یارانه استفاده شده است یا خیر، تاکید کرد: به هیچ وجه از اطلاعات بانکی و حساب شخصی افراد برای حذف یارانه استفاده نشده است.

میدری با بیان اینکه طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی 6 میلیون نفر از لیست یارانه‌بگیران خارج خواهند شد، گفت:‌باید 3 هزار میلیارد تومان از منابعی که برای پرداخت یارانه افراد کسر شده، جبران شود که قاعدتاً‌ بر اساس آن 6 میلیون نفر یارانه‌بگیر باید حذف شوند.

وی در پایان حذف یارانه اقشار پردرآمد را طبق قانون تا 6 میلیون نفر اعلام کرد و گفت: مازاد آن فعلا در دستور کار نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۲
آقا من یک پیک موتوری هستم با درآمد خالص 1 میلیون تومان با همسرم به سختی تا پایان ماه رندگی می کنیم ، منزل هم نداریم کجای ما پردرآمده که یارانه ما رو قطع کردید
لطفا انتشار یابد تابناک جان
معلولیت شدید دارم ولی چون کارمند هستم از سبد کالایی محروم شدم
اکنون هم یارانه ها که حذف میشود ما جزو آن خواهیم بود علت هم فقط این است که کارکنان دولت تنها آماری است که دولت روی آن مانور می کند.
دولت میگه 4 میلیون حقوق بگیر دولتی داره
یعنی حداقل 4 میلیون خانواده و 16 میلیون نفر
غربال گری اینها کاری نداره و غالبشون هم نیازی به یارانه ندارن
یا واقع 4 میلیون حقوق بگیر دولتی نداریم یا دولت نمیخواد یارانه اینهارو حذف کنه
کسبه و بازاریانی هستند که درآمد چند میلیونی در روز دارند ولی هنوز یارانه می گیرند.
كم كم بايد درخواست بديم تعداد مامورها رو زياد كنن!
هر چقدر که سبد کالا به دست مستحقش رسید یارانه ی ثروتمندا هم حدف می شه
پس بر چه اساسی حذف کردید که من کارمند مستاجر حذف شدم ،مالک من که شغل آزاد داره و وضعشش توپه حذف نشده؟؟؟؟
اينگونه مخفيانه يارانه حذف كردن خلاف قانون است. مجلس بر اساس چهار شرط حذف يارانه را مجاز دانسته كه عوامل منطقه اي يكي از انهاست در حاليكه دولت از طريق ازمون و خطا در حال حذف بي سر و صداي يارانه هاست.
ای بابا دیگه 45500 تومن باشه یا نباشه !
با این پول حتی نمیتونیم یک جفت کفش برای بچمون بخریم .. نمیتونیم یک ویزیت دکتر بدیم ... نمیتونیم ...چه فرقی میکنه اینم نمیخوایم . حالا مارو پولدار فرض کنید.
اتفاقا بهترین جا حساب بانکی هست.
دولت از اول میبایست اجازه دسترسی و بررسی حسابهای بانکی همه متقاضیان یارانه را اخذ میکرد و در این صورت نیازی به این شتر سواری از نوع دولا دولا نداشت
من در یک شهر محروم زندگی می کنم یارانه ام را قطع کرده اید حالا می گویید بر اساس محل زندگی یارانه عده ای قطع شده! راستی یارانه خودتان چی؟ حذف شده یا همچنان دریافت می کنید؟
يارانه ما بيش از 2 ماه است كه قطع شده است شما كه ميكوئيد بحسابهاي مردم سر نزديد يس از كجا وبراي جي يارانه ما قطع كرديد .جناب معاون خواهشمندم كه جواب دقيق بدهيد كه از كجا و براي جي.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی