بازدید 1770

ارتش سوريه چند منطقه راهبردي را از دست تروريستها آزاد کرد

این دستاورد پس از آن حاصل شد که ارتش و نیروهای دفاع ملی روستای رد شقرا را تصرف کردند. این سیطره به توسعه کمربند امنیتی دور شهر حسکه کمک کرد.
کد خبر: ۵۰۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 25 May 2015
ارتش سوریه پس از نبردهای شدید با نیروهای مسلح داعش روستای صرین و گذرگاه راهبردی الهول-الشدادی را در حومه شرقی حسکه از دست تروریستها آزاد کرد.

حسام زیدان گزارشگر شبکه تلویزیونی العالم با تهیه گزارشی در این خصوص گفت: ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی به سمت حومه شرقی حسکه پیشروی کرد و روستای صرین و گذرگاه الهول-الشدادی را تحت کنترل خود درآورد و به داعش خسارت های سنگین وارد کرد.

فردی که هویتش فاش نشد، به خبرنگار این شبکه گفت منطقه صرین و گذرگاه الشدادی-الهول برای نیروهای تروریستی یک مکان کلیدی محسوب می شود.

گزارشگر العالم افزود سیطره ارتش بر گذرگاه راهبردی و نظامی الهول-الشدادی داعش را در منطقه فلج و زمینگیر کرد و در پی آن راه مهمی که نیروهای مسلح از آن برای جابه جایی بین حومه های جنوبی و شرقی حسکه استفاده می کردند، بسته شد. کنترل ارتش سوریه بر این منطقه، این امکان را به وجود آورد که مکان های استقرار جدیدی پیدا کند که از آن ها می تواند به عنوان پایگاهی برای پیشروی در منطقه استفاده کند.

این دستاورد پس از آن حاصل شد که ارتش و نیروهای دفاع ملی روستای رد شقرا را تصرف کردند. این سیطره به توسعه کمربند امنیتی دور شهر حسکه کمک کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل