بازدید 1827

اصلاح مدل‌های خودرو انتظار مردم است

کد خبر: ۵۲۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 01 August 2015
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید بر کیفیت خودروهای داخلی افزوده شده و از ورود خودروهای بی کیفیت داخلی جلوگیری کرد، گفت: بعد از مدت زمانی محدودی مونتاژکاری باید به تولید داخلی و انتقال تکنولوژی دست پیدا کنیم.

موید حسینی صدر درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با بیان اینکه توقع مردم به تبع رفع تحریم ها از خودروهای تولید داخل افزایش پیدا کرده است،گفت:مردم ازخودروهایی که سالیان سال با ظاهری مشخص،طراحی یکنواخت،بدون ایمنی بالا و مصرف بالای سوخت تولید می شوند،خسته شده اند.

 

انتظار مردم؛بهسازی و ارتقای کیفیت خودرو

نماینده مردم خوی و چایپاره درمجلس شورای اسلامی،با تاکید براینکه اصلاح مدل ها و بهسازی و ارتقای کیفیت خودرو انتظار مردم است،افزود:تا دیر نشده و خودروسازان داخلی مشتریان خود را از دست نداده اند، خودروسازها با دعوت از خودروسازهای خوب جهانی سرمایه گذاری‌های جدید انجام دهند.

حسینی صدربا ابرازامیدواری نسبت به اینکه خودروهای داخلی به سمت بازار چین نروند،ادامه داد: خودروهای چینی 30 سال عقب تر از خودروهای مدرن دنیا است و شرکت‌های مطرح خودروسازی دنیا کیفیتشان برای مردم اثبات شده و قابل اعتماد هستند.

 

لزوم سرمایه گذاری مشترک با شرکت‌های مطرح دنیا

وی افزود:اکنون که فضای تحریم درحال ازبین رفتن است،سرمایه گذاری مشترک با این شرکت های مطرح و خوب صورت گیرد.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه باید از مونتاژکاری صرف جلوگیری شود،‌‌‌‌‌ اظهارداشت:پروسه تولید در کشورهای موفق دنیا به این گونه است که دریک دوره زمانی 4-3 ساله از مونتاژ شروع می شود و درپایان آن دوره به ساخت داخل و انتقال تکنولوژی منجر می شود که درایران هم باید صورت گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل