بازدید 6534

مرگ مشكوك يك مادر و دختر

کد خبر: ۵۲۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 05 August 2015
فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد از مرگ مشكوك يك مادر و دخترش خبر داد و گفت: رسيدگي به اين موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي فرماندهي انتظامي بروجرد قرار گرفته است.

به گزارش آرمان، سرهنگ عليرضا دليري در گفت‌وگو با ايرنا افزود: روز شنبه هفته جاري پليس از مرگ يك مادر و دختر و مصدوميت پسر اين خانواده بر اثر خوردن سم در يكي از محلات بروجرد مطلع شد و رسيدگي به اين موضوع را به صورت ويژه در دستور كار قرار داد. وي سن دختر را 12 و سن پسر را 14 سال عنوان كرد و گفت: پسر اين خانواده براي انجام مراحل درمان به خرم آباد منتقل شده است.

 فرمانده انتظامي بروجرد افزود: اين پسر 14 ساله قبل از بي‌هوش شدن يك بار به پليس اعلام كرد كه پدرش به آنها سم خورانده ولي دوباره اين اظهارات را تكذيب و در نهايت بيهوش شد. وي با بيان اينكه پدر خانواده در پايانه مسافربري بروجرد دستگير و راهي بازداشتگاه شده است، اظهار كرد: او منكر قتل خانواده خود شده و مي‌گويد در تهران كار مي‌كند و از مرگ خانواده‌اش بي‌اطلاع است.

سرهنگ دليري افزود: مادر اين خانواده سابقه افسردگي و خودكشي در چند ماه قبل را داشته است لذا موضوع بايد به صورت دقيق مورد بررسي قرار گيرد. وي گفت: پليس آگاهي بروجرد به صورت جدي به دنبال يافتن يك سر نخ از اين موضوع است.

وي با اشاره به گسترش شايعات درباره اين مرگ مشكوك در 2 روز اخير اظهار داشت: مرد خانواده هيچگونه اعتيادي به مواد مخدر شيشه ندارد و تا معلوم شدن نحوه قتل يا خودكشي نمي‌توان اظهارنظري كرد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار