بازدید 6008
۸

رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد

طی چند روز گذشته، احمد شهریاری مرد همه کاره باشگاه استقلال از سوی پتروشیمی خلیج فارس، امور باشگاه را به دست گرفته است. گویا تصمیم به عزل این مدیر پرحاشیه، با تایید و هدایت شهریاری گرفته شده است.
کد خبر: ۱۲۳۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱ 01 May 2024

رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد

علی خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دقایقی بعد از توقف استقلال در تبریز مقابل تراکتور، هیات مدیره این باشگاه بدون توجه به نتیجه بازی پرسپولیس، علی خطیر را از مدیرعاملی برکنار کرد.

رئیس هیئت مدیره استقلال خبر برکناری خطیر را تایید کرده است. مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفته است: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست موقت باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

وزارت ورزش و جوانان نیز ماه‌ها تصمیم به انجام این کار داشت اما به دلیل صدرنشینی استقلال و نگرانی بابت تاثیر این اقدام در نتیجه پایان فصل، از اعلام برکناری این مدیر پرحاشیه ، خودداری کرده بود.

طی چند روز گذشته، احمد شهریاری مرد همه کاره باشگاه استقلال از سوی پتروشیمی خلیج فارس، امور باشگاه را به دست گرفته است. گویا تصمیم به عزل این مدیر پرحاشیه، با تایید و هدایت شهریاری گرفته شده است.

تابناک دو هفته پیش در خبری اختصاصی، شهریاری را مدیرعامل بعدی باشگاه استقلال معرفی کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
من گفته بودم بهتر بود زودتر بره کنار. اگر می ماند و استقلال نتیجه نمی گرفت، همه مشکلات می افتاد گردن خطیر. قهرمان هم می شد همه افتخارات برای نکونام بود.
خطیر از آن مهره هایی است که در عین کارنابلدی توسط دستهای نامریی به فوتبال ایران دوخته شده است و در هر حالتی باید یکجای فوتبال ایران باشد ، استقلال نشد ، پرسپولیس ، هیچکدام نشد فدراسیون !خلاصه باید باشد که در دروازه فوتبال ما همچنان بر یک پاشنه بچرخد !
تصمیمات و تغییرات فله ای و بی حساب و کتاب شروع شد. بنای نابودی استقلال محکم گذاشته شد.
بهر کدام یک توپ در زمین بدهید بازی کنند توپ که زیاد داریم ظلم است که به همه بازیکنان یک توپ میدهیم در نود دقیقه برای بدست آوردن آن تلاش کنند
جان به لب مون کرده بود... اینهمه استرسی که بهمون وارد کرد، بی نهایت از رفتنش خوشحال شدم ???
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شما سنت خیلی پایینه

یک سری بچه 14 الی 15 ساله ریختن تو اینترنت و شبکه های اجتماعی و بدون یک ذره فکر هرچی دلشون می خواد می گن. جالبه آرزوی بازگشت آجرلویی رو دارند که قائدی رو فروخت 1 میلیون دلار و سال بعد قرضی از همون تیم گرفتش 2 میلیون دلار. تیم رو با میلیاردها تومن سهام مردم بیچاره نابود کرد و استقلال نتونست بره آسیا.

کسی که سواد اقتصادی و سواد رسانه ای نداره و متوجه یک موفقیت کوتاه مدت و خطر انحلال در بلند مدت رو نمی فهمه و تاثیر صحبت های نکونام زیر دیپلم هست چه می توان گفت!

خطیر خیلی خوب کار کرد و از نظر اقتصادی عالی به استقلال کمک کرد و تونست با بی پولی مجوز آسیا رو بگیره.
نکونام خیلی عصبیه..میپاشه این تیم..
سفره پابرجاست . فقط آدمهای دورش تغییر می کنند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی