بازدید 5008

شوهرم با وجود داشتن پول پيکانش را نمي‌فروشد

کد خبر: ۵۲۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 05 August 2015
پيكان مرد جوان برايش دردسر ساز شد و پاي او را به دادگاه خانواده باز كرد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم همچنان با خودروي پيكانش مسافركشي مي‌كند و باعث آبروريزي مي‌شود. او در حاليكه مي‌تواند يك خودروي تاكسي خوب و مدل بالا بخرد اما از روي خساستي كه دارد پول خرج نمي‌كند و حاضر نيست ماشينش را عوض كند.

وي افزود:هر روز از كاري كه دارد خجالت مي‌كشم و سعي مي‌كنم متقاعدش كنم كه خودرو اش را عوض كند، ولي فايده اي ندارد. او باز هم با پيكان مدل پايينش به خيابان‌هاي شهر مي‌رود و مسافركشي مي‌كند و هرجا هم مي‌رويم با همان پيكان بايد برويم.

به خدا ديگر خجالت مي‌كشم حتي به مهماني بروم. اين زن ادامه داد: چند روز پيش يكي از آشناهايمان سوار پيكان شوهرم شده بود و اين موضوع را برايم تعريف كرد، آنقدر خجالت كشيدم كه همان شب به شوهرم گفتم يا ماشينت را عوض مي‌كني يا ديگر با تو زندگي نمي‌كنم. شوهرم هم گفت به هيچ عنوان حاضر به تغيير دادن ماشينش نيست و آن پيكان را دوست دارد. براي همين من هم تصميم به جدايي گرفتم. بعد از صحبت‌هاي اين زن قاضي شوهرش را هم به دادگاه احضار كرد تا صحبت‌هاي او را هم بشنود.‎
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم