با آغاز رسمی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیداهای تایید صلاحیت شده کار خود را آغاز کردند،اما در این میان شیوههای جدید با تکیه بر شبکههای اجتماعی به پدیدههای جدید در این دوره از انتخابات تبدیل شده است.
به گزارش ایسنا، کانالهای تلگرامی بسیاری از نمایندگان فعلی مجلس و احزاب که پیش از این هم فعال بودند، با نزدیک شدن به انتخابات، فعالیت خود را چند برابر کردهاند و هر کدام به یک خبرگزاری نیمهرسمی برای بازتاب میتینگهای انتخاباتی و شعارهای کاندیداها تبدیل شدهاند.
اما در این میان، استیکرهای تبلیغاتی، جدیدترین پدیده انتخابات است که تعدادی از کاندیداها دست به تولید و انتشار آن زدهاند. محتوای این استیکرها هم سخنان رهبری درباره ویژگیهای کاندیداها، شعارهای انتخاباتی، اعلام حمایت جریانها از کاندیداها و دورنمایی که آنها برای حوزه انتخابیه خود درنظرگرفتهاند، است.
حالا تکنولوژیهای نوین به کمک سیاسیون آمده تا با کمی خلاقیت بتوانند شیوههای نوینی را جایگزین تبلیغات سنتی کنند.