سوژه

کفاشیان اصلاح‌طلب است یا اصول‌گرا؟

خیلی‌ها علی کفاشیان را با خنده‌هایش می‌شناسند ولی عده‌ای هم دوست دارند بدانند رئیس فدراسیون فوتبال به کدام جناح سیاسی گرایش دارد.
کد خبر: ۵۷۲۸۱۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 06 March 2016
|
3657 بازدید
|
۳
به گزارش تابناک ورزشی، علی کفاشیان مردی است که خیلی ها او را خنده‌هایش می‌شناسند ولی خیلی ها دوست دارند بدانند رئیس فدراسیون فوتبال از لحاظ سیاسی به کدام سمت گرایش دارد. آیا او اصلح طلب است یا اصولگرا؟
کفاشیان در پاسخ به این سوال می‌گوید:من از این حرف‌های سیاسی سر در نمی‌آورم و اصلاً نمی‌دانم اصولگرا کیست. مثلاً می‌گویند یکی اصلاح است و یکسری دیگر هم اصول هستند اما من نمی‌دانم این واژه‌ها چه کاربردی دارند! اتفاقاً یکی از دلایل ماندن و دوام آوردنم در ورزش آن هم طی 35، 36 سال این است که اولاً آدم سیاسی نبوده‌ام اما نظام و رهبری را قبول دارم و معتقدم که هر کس که نظام را قبول داشته باشد و مسلمان باشد و خیانتی نکرده باشد باید از آنها استفاده کامل شود. فرقی هم نمی‌کند یک زمانی که یکسری‌ها با احمدی‌نژاد مخالف بودند اما من نیروهای زمان او را به کار گرفتم و این اعتقاد را داشتم که چون میلیون‌ها دلار برای آنها هزینه شده است و از بورسیه این مملکت استفاده کرده‌اند باید از آنها استفاده شود و حتی بعد از احمدی‌نژاد و با آمدن دولت جدید هم از همان نیروهای زمان احمدی‌نژاد استفاده کردم. به همین دلیل است که می‌گویم سیاسی نیستم و این طور مسائل برایم فرقی نمی‌کند. هر کسی که در فوتبال بتواند به ما کمک کند فارغ از مسائل سیاسی از وی استفاده خواهم کرد. کسی بتواند به ما کمک کند اگر مسلمان باشد و خیانت نکند برایم فرقی نمی‌کند که متعلق به دوران کدام رئیس جمهور یا دولت بوده و است.


اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
این آقاا منفعت طلب است نه اصول گرا نه اصلاح طلب
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
عضو اصلی حزب باد هست . هر طرف شدت باد بیشتر و قوی تر ایشان از اون جناح هستند عزیز.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
خنده طلب هست تا کار طلب
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟