آغاز بیست‌ و پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور

کد خبر: ۵۷۳۰۸۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 07 March 2016
|
2723 بازدید
رئیس جمهور در بدو ورود به استان یزد، سفرهای استانی را فرصتی برای اطلاع از مطالبات و نظرات مردم دانست.

به گزارش فارس از یزد، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در بدو ورود به فرودگاه شهید صدوقی(ره) یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف ما از دیدار با مردم با تقوای یزد اطلاع از مطالبات و نظرات مردم و ارتباط مستقیم با آن‌هاست تا در جریان امور استان نیز قرار بگیریم.

وی از ویژگی‌های مردم یزد را تقوا و سخت‌کوشی دانست و ادامه داد: در دیدار با مردم شریف و خونگرم یزد طرح‌ها و پروژه‌هایی که دولت برای توسعه یزد در نظر دارد برای مردم بیان خواهد شد.

روحانی بیان داشت: عمده طرح‌ها و پروژه‌هایی که در دوسال آینده برای توسعه و ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان در نظر گرفته شده است به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس جمهور افزود: طرح‌های متعددی در زمینه‌های گوناگون برای استان یزد در نظر گرفته شده است که با تحقق آن‌ها شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش استان یزد خواهیم بود.  

وی افزود: همچنین در دیداری که با نخبگان، علماء و بزرگان یزدی و فعالان و نخبگان اقتصادی خواهیم داشت، آنچه که برای آینده این استان می‌تواند موثر باشد مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا خروجی بهتری داشته باشد.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟