سرمربی تیم ملی جودو: کره صاحب سبک در آسیا یازدهم شد،ایران ششم

ازبکستان با تمام کارشکنی هایی که در بخش داوری کرد تنها توانست یک گله بالاتر از ما قرار بگیرد.حتی کره جنوبی که صاحب سبک در رشته جودو است در بخش مردان عنوان یازدهم را کسب کرد که این نشان از پیشرفت چشمگیر تیم ملی ایران دارد.
کد خبر: ۵۸۱۴۹۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 16 April 2016
|
3248 بازدید
سرمربی تیم ملی جودو از پیشرفت تیم ملی جودوی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد. این تیم با حمایت مالی هف هشتاد (#780*)  نسبت به دوره قبل رشد چشمگیری داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا منصوری سرمربی تیم  ملی جودو می گوید:جواد محجوب در وزن 100 کیلو گرم عنوان گنجم را به دست آورد و احمد ناقلی هم با وجود اینکه برای اولین بار در چنین مسابقاتی شرکت می کرد و با 22 سال سن در اولین مسابقه بین المللی خود شرکت می کرد مسابقه بسیار خوب یار برگزار کردد و مطمئنا در آینده بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی جودو:کره صاحب سبک در آسیا یازدهم شد، ایران ششم
وی افزود: ما در مسابقات سال گذشته عنوان یازدهم را در آسیا به دست آورده بودیم ولی امسال با یک نقره یک برنز، یک عنوان پنجم و یک عنوان هفتمی توانستیم به عنوان ششم برسیم و 5 پله صعود کردیم.
سرمربی تیم ملی جودو تاکید کرد:ازبکستان با تمام کارشکنی هایی که در بخش داوری کرد تنها توانست یک گله بالاتر از ما قرار بگیرد.حتی کره جنوبی که صاحب سبک در رشته جودو است در بخش مردان عنوان یازدهم را کسب کرد که این نشان از پیشرفت چشمگیر تیم ملی ایران دارد.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟