بازدید 3013

هوای شهر سنندج بسیار ناسالم است

وضعیت هوای سنندج از ساعت 17 امروز در شرایط ناسالم قرار گرفت که این وضعیت از ساعت 23 امشب با افزایش میزان ریزگردها در هوا به شرایط بسیار ناسالم تغییر پیدا کرد.
کد خبر: ۶۰۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 06 July 2016
رییس اداره امور آزمایشگاه های اداره کل محیط زیست کردستان با اشاره به اینکه وضعیت هوای شهر سنندج از حیث ذرات معلق در هوا در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد، گفت: با توجه به افزایش میزان این ذرات هوای شهر در آستانه خطرناک قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، ماهان رحیمی افزود: وضعیت هوای سنندج از ساعت 17 امروز در شرایط ناسالم قرار گرفت که این وضعیت از ساعت 23 امشب با افزایش میزان ریزگردها در هوا به شرایط بسیار ناسالم تغییر پیدا کرد.
 
وی اظهار کرد: میزان ذرات کوچکتر از 2.5 میکرون در هوای سنندج اکنون به 160 میکروگرم بر مترمکعب رسیده است که استاندارد آن تا 35 میکروگرم بر مترمکعب است.
 
وی ادامه داد: میزان ذرات کوچکتر از 10 میکرون (pm 10) نیز اکنون در هوای سنندج به 417 میکروگرم بر مترمکعب رسیده است که با رسیدن آن به 420 میکروگرم بر مترمکعب وضعیت خطرناک اعلام می شود.
 
به گفته وی، ذرات 2.5 میکرون برای سلامت مردم ضرر بیشتری از ذرات 10 میکرون دارد چون تا عمق ریه ها نفوذ می کنند و ماندگاری بیشتری نیز در هوا دارند.
 
رحیمی از مردم خواست در این شرایط به مدت طولانی در هوای بیرون از فضای بسته قرار نگیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست