بازدید 2464
۴

حذف یارانه ۵۰ نماینده

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حذف یارانه ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس خبرداد و گفت: امسال حداکثر اسامی ۲۰۰ هزار نفر را برای حذف یارانه به سازمان هدفمندی اعلام کردیم.
کد خبر: ۶۰۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 25 July 2016
معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حذف یارانه ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس خبرداد و گفت: امسال حداکثر اسامی ۲۰۰ هزار نفر را برای حذف یارانه به سازمان هدفمندی اعلام کردیم.

به گزارش مهر، احمد میدری با اعلام اینکه یارانه افراد پردرآمد را صرفاً بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی حذف کرده ایم، گفت: امسال حداکثر ۲۰۰ هزار نفر را برای حذف یارانه به سازمان هدفمندی اعلام کرده بودیم که مشخص شد یارانه بخش قابل توجهی از آنها قبلاً‌ قطع شده است.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه قانون مشخص کرده است که یارانه چه افرادی باید حذف شود، افزود: اعضای هیئت علمی و قضات از جمله این افراد هستند.

وی با اشاره به اینکه مجلس کد ملی همه نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد، افزود: ۵۰ نفر از پذیرفته شدگان جدید مجلس شورای اسلامی قبلاً یارانه دریافت می کردند که پس از نمایندگی، یارانه آنان حذف شده است.

میدری به اینکه امسال یارانه هیچکس به علت شاخص هایی مانند دارایی آنان حذف نشده است، اشاره کرد و گفت: در قانون مقرر شده است که سه دهک پر درآمد باید از دریافت یارانه حذف شوند که با شاخص های مختلف می توان دهک های پر درآمد را شناسایی کرد.

معاون وزیر تعاون، ‌ کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که ملاک حذف یارانه ها چیست؟ گفت: مجلس در سال ۹۴ ضوابط مشخصی را اعلام نکرده بود اما امسال ضوابط مشخصی مانند حذف یارانه اعضای هیئت علمی و قضات اعلام شده است.  

میدری افزود: یارانه شاغلانی حذف شد که درآمد آنها بالاتر از حد تعیین شده بود و تماس تلفنی هم با آنها گرفته نشده اما در صورت اعتراض تماس گرفته می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
با سلام
يارانه گرفتن اين نمايندگان خيلي بدتر از گرفتن حقوق هاي نجومي ميباشد .
مگر اینها هم یارانه می گرفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باید اعتبار نامه هاشون رو لغو کنید.
لطفن این پیشنهاد را به گوش مسئولین برسانید . خداوند به شما اجر عظیم عنایت فرماید .....
همانطور که میدانید ، افراد تحصیل کرده که هنوز ، بیکار و سرگردان هستند ، کم نیستند ..
سن این افراد ، سال به سال بالا میرود . ولی توان پرداخت حق بیمه خود را ندارند . چون درآمدی ندارند . پیشنهاد میکنم : مبلغی که ناشی از حذف یارانه افراد بی نیاز از یارانه جمع آوری و ذخیره میگردد ، را اختصاص به پرداخت حق بیمه این فرزندان تحصیل کرده ، اختصاص قرار دهیم .

حذف یارانه های ثروتمندان و بی نیازان . ، و اختصاص آن به پرداخت حق بیمه بیکاران تحصیل کرده ، که منتظر شغل هستند .. این کار خدا پسندانه کمک بزرگی است به خانواده هایی که توان پرداخت بیمه خود و یا افراد تحت تکفل خود را ندارند ، خواهد بود . لطفن اقدام فرمایید البته میشود آنرا به صورت قانون به تصویب رسانید .
باسلام و احترام
اینجانب با دو فرزند و حقوق ماهی یک میلیون، یارانه ام از آبان ماه 1394 قطع شد.
چرا یارانه نمایندگان را زودتر قطع نکردید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار