بازدید 2506

قلعه‌نویی: هر گلری مقابل تراکتورسازی قرار می‌گیرد بهترین می‌شود/دنبال بهانه نیستیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: می‌توانستیم مقابل استقلال خوزستان با اختلاف 2 یا 3 گل پیروز شویم.
کد خبر: ۶۰۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ 25 July 2016
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اعلام کرد که نباید برای این تساوی بهانه آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: عملکرد تیم از نظر نتیجه خوب نبود از لحاظ کیفیت در دقایقی بد نبود. بین نیمه هم بعد از اینکه یک بر صفر جلو بودیم می‌شد اختلاف را بیشتر کرد. 2-3 توپ آمد که دو گل خوردیم. این مشکل را سال قبل هم داشتیم.

وی افزود: محمدرضا اخباری سیو دیگری نداشت. بهترین بازیکن حریف فکر می‌کنم گلر آنها بود. می‌توانستیم با اختلاف 2-3 گل برنده شویم. ادینیو را عوض کردیم که در نیمه دوم در جریان بازی نبود و می‌ترسیدیم مصدوم شود. برخی بازیکنان از لحاظ بدنی عقب هستند. این بازی نشان داد که می‌توانیم به تراکتورسازی امیدوارم باشیم.

وی افزود: از مدیریت هتل پارس تشکر می‌کنم، آنها باوجود اینکه بدهی زیادی داریم، در هتل را به روی ما نبستند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: اینکه یک روز می‌گفتند بازی در البرز برگزار می‌شود و یک روز بحث برگزاری بازی در تختی مطرح می‌شد، تمرکز ما را از بین برد، البته این‌ها بهانه است، اینکه هر توپی درون دروازه ما می‌رود، نشان می‌دهد مشکلی وجود دارد و باید آن را درست کنیم، 10 ارسال روی دروازه حریف داشتیم که استفاده نکردیم، اما آنها روی یک ارسال به گل رسیدند. یک توپ آوردند و از بین سه بازیکن ما رد شدند که همان پنالتی شد. باید تمرکزمان را بالا ببریم. برگزاری بازی در محل تمرین درست نیست؛ چراکه بازیکن آنجا در شرایط مسابقه قرار ندارد، البته از مسئولان به خاطر تلاشی که طی 30 ساعت برای آماده کردن ورزشگاه کردند، تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه در مقابل پیکان هم باید در این زمین به میدان برود، اظهار داشت: امیدوارم به غیر از بازی با پیکان که اینجا هستیم، شرایط ورزشگاه برای دیدارهای بعدی آماده شود. به هر حال ما امروز با تیم قهرمان بازی کردیم و اعتماد به نفس آنها بیش‌تر بود. جوان‌های این تیم هم اعتماد به نفس زیادی دارند، اینکه ما 6-5 موقعیت صد درصد داشتیم راضی‌کننده است، متأسفانه هر دروازه‌بانی که مقابل تیم ما قرار می‌گیرد، بهترین می‌شود. باید روی ساختار دفاعی تیم هم کار کنیم تا در ادامه به مشکل برنخوریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل