بازدید 4050

هشدار مجدد ترکیه به شهروندانش درباره سفر به عراق

وزارت خارجه ترکیه بار دیگر به شهروندان خود درباره سفر به شهرهای عراق هشدار داد.
کد خبر: ۶۳۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 19 October 2016

وزارت خارجه ترکیه بار دیگر به شهروندان خود درباره سفر به شهرهای عراق هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المصریون، با آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل، وزارت خارجه ترکیه بار دیگر با انتشار بیانیه‌ای به شهروندان خود نسبت به سفر به عراق به استثنای سه استان دهوک، اربیل و سلیمانیه واقع در شمال اقلیم کردستان عراق هشدار داد.

وزارت خارجه ترکیه از همه شهروندان این کشور که در عراق هستند، خواست از رفت‌وآمد بین استان‌ها جز در موارد اضطراری خودداری کرده و در طول رفت‌وآمدهایشان به شدت مراقب باشند و در اماکن پرجمعیت نیز نمانده و تمامی موارد احتیاط را جهت حفظ جانشان رعایت کنند.

همچنین وزارتخانه مذکور با تاکید بر لزوم دوری اتباعش از مناطق عملیات نظامی علیه داعش، به شهروندان خود توصیه کرد با توجه به اینکه اقلیم کردستان عراق از دیگر شهرها امن‌تر است، به این اقلیم بروند.

وزارت خارجه ترکیه بر لزوم توجه به این هشدارها و دستورات فرماندهی اقلیم کردستان عراق درباره مناطق درگیر عملیات‌های نظامی تاکید کرده و از همه اتباع این کشور که در عراق حضور داشته و یا قصد سفر به این کشور را دارند، خواست بیانیه‌های صادره از سوی این وزارتخانه، سفارت ترکیه در بغداد و کنسولگری‌اش در اربیل درباره آخرین تحولات امنیتی عراق را دنبال کنند.

بامداد روز دوشنبه عملیات نظامی عراق برای بازپس‌گیری شهر موصل از داعش با مشارکت 45 هزار نیروی وابسته به دولت بغداد آغاز شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار