بازدید 2010

افزایش ۶.۶ درصدی فروش جهانی گوشی‌های هوشمند

در سال 2016 میزان فروش گوشی های هوشمند تا 6.6 درصد افزایش یافته است و چین در این عرصه پیشتاز است. هر چند این پیشتازی احتمالا در سال 2017 به پایان می رسد.
کد خبر: ۶۳۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 25 October 2016
در سال 2016 میزان فروش گوشی های هوشمند تا 6.6 درصد افزایش یافته است و چین در این عرصه پیشتاز است. هر چند این پیشتازی احتمالا در سال 2017 به پایان می رسد.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، اگر چه بسیاری از بازارهای فروش گوشی های هوشمند در جهان اشباع شده، اما این صنعت هنوز هم شاهد تحولات مثبت فراوانی است.

شرکت تحقیقاتی GfK گزارشی را منتشر کرده که نشان می دهد میزان فروش گوشی های هوشمند در سال 2016 در مقایسه با سال 2015 حدود 6.6 درصد افزایش یافته است. علت این امر استقبال از گوشی های یاد شده در چین است.

بر اساس پیش بینی ها تا پایان سال 2016 تعداد گوشی های هوشمند به فروش رفته در جهان از مرز 1.4 میلیارد واحد خواهد گذشت.

در سال 2016 از هر سه گوشی هوشمند به فروش رفته در جهان یک مورد در چین به فروش رفته است. میزان فروش گوشی های هوشمند در چین در سال 2016 نسبت به سال 2015 حدود 15 درصد افزایش یافته است. از جمله دیگر بازارهای خوب گوشی های هوشمند می توان به بازارهای مرکز و شرق اروپا، غرب آسیا، آفریقا و هند، ویتنام و فیلیپین اشاره کرد.

میزان اقبال به گوشی های هوشمند در مناطقی همچون غرب اروپا، آمریکای شمالی، ژاپن، استرالیا و کره جنوبی تفاوت چندانی نداشته است. GfK معتقد است روندهای فعلی در سال 2017 تغییر خواهد کرد و منطقه آمریکای لاتین بعد از چند دهه کاهش اقبال به گوشی های هوشمند شاهد افزایش خرید مجدد خواهد بود. Gfk رشد بازارهای نوظهور آسیایی و مرکز و شرق اروپا را به ترتیب 8 و 10 درصد تخمین زده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم