بازدید 12381
۲
در سیصد و پانزدهمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

زندگی‌هایی که قسطی می‌شوند/ هدر رفتن مبلغی برابر با 10 ماه پول یارانه‌های کشور/ تمایل به زندگی مجردی ریشه در کجا دارد؟

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: راهپیمایی بزرگ اربعین ضامن بقای کشور است؛ روایت شنیده نشده روحانی از نحوه مدیریت احمدی نژاد؛ را بشنوند.
کد خبر: ۶۴۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰ 20 November 2016
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در سیصد و پانزدهمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

راهپیمایی بزرگ اربعین ضامن بقای کشور است
زندگی‌هایی که قسطی می‌شوند
شاهراه ترانزیت کشور در پیچ و خم مشکلات
روایت شنیده نشده روحانی از نحوه مدیریت احمدی نژاد
تمایل به زندگی مجردی ریشه در کجا دارد؟
 
تعداد بازدید : 11

دانلود با کیفیت 256

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 64

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
تمایل به مجردی ریشه داره تو فقر، تو بدبختی، تو بیکاری، تو نبودن امید به آینده، تو پایدار نبودن شرایط مملکت، تو اینکه نمیشه رو فردا حساب کرد که بخوابی بیدار شی ببینی قیمتها همه بالا رفته و کلی چیزای دیگه، ازدواج با این شرایط بزرگترین اشتباهه، بزرگترین اشتباه، قدیما یه نفر کار میکرد ده نفر میخوردن، الان ده نفر باید کار کنن تا یه نفر سیر بشه، حالا با این وضع آدم بره ازدواج کنه? نه به هیچ وجه
پنج ميلون وام گرفتم بیست درصد تاپایان اقساط در بانک می مونه باشی درصد سود خالص،،خدا قبول کنه خدا قوت دولت محترم قراربود انقدرشرشارازدرامد بشیم که یارانه را خودمان نگیریم ولی الان محتاج هستم اگه نباشه یک قسط عقب می مانه،،،،این واقيت تلخی است برای ما حالا برو دنبال علت مجردی،علت قسطی
ساعت صفر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم