بازدید 5878

روسیه جریمۀ شرکت گازپروم توسط اوکراین را غیر قانونی دانست

الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه، جریمۀ 6.6 میلیارد دلاری شرکت نفت و گاز روسی گازپروم توسط اوکراین را غیر قانونی دانست. این جریمه توسط دادگاهی در کی‌یف به خاطر سوء استفادۀ گازپروم از موقعیت انحصاری اش در بازار گاز طبیعی وضع شده است.
کد خبر: ۶۴۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 10 December 2016
الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه، جریمۀ 6.6 میلیارد دلاری  شرکت نفت و گاز روسی گازپروم توسط اوکراین را غیر قانونی دانست. این جریمه توسط دادگاهی در کی‌یف به خاطر سوء استفادۀ گازپروم از موقعیت انحصاری اش در بازار گاز طبیعی وضع شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، نواک اظهارات خود را در طول مذاکرات انرژی بروکسل که در آن روسیه، اعضای کمیسیون اتحادیه اروپا و اوکراین حضور داشتند بیان داشت. نواک گفت: "ما نگرانی عمیق خود از تصمیمی که در 5 دسامبر توسط دادگاه اقتصادی کی‌یف برای تحمیل 6.6 میلیارد جریمه بر گازپروم گرفته شده، ابراز می کنیم."  

روسیۀ جریمۀ شرکت گازپروم توسط اوکراین را غیر قانونی دانست

در اوایل این هفته دادگاه اقتصادی کی‌یف شرکت نفت و گاز روسی گازپروم را به خاطر سوءاستفادۀ این شرکت از موقعیت انحصاری خود در بازار گاز طبیعی بین سال های 2009 تا 2015، 6.6 میلیارد دلار جریمه کرد.

نواک گفت: "به نظر ما، این یک تصمیم کاملاً غیرقانونی ست، چرا که توسط دادگاه استوکهلم گرفته نشده است." دیوان بین المللی داوری استکهلم وظیفۀ حل و فصل مشکلات مربوط به معاملات تجاری بین المللی را بر عهده دارد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل