روایت زنگنه از سوال روحانی درباره موسیقی کُردی

کد خبر: ۶۵۱۹۸۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹ 28 December 2016
|
8724 بازدید
وزیر نفت با حضور در برنامه فرمول یک و گفتگو با سیدعلی ضیا از زندگی شخصی، تماشای تلویزیون، احساساتی بودن، قدرت، سیاست و سینما سخن گفت.

به گزارش خبرآنلاین، سیدعلی ضیا در سی و ششمین از اجرای برنامه صبحگاهی شبکه یک، در سه شنبه ۷ دی، میزبان بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت بود.
آخرین باری که سینما رفتید کی بود؟ سوالی است که ضیا پرسید و زنگنه تاکید کرد: آخرین بار که به سینما رفتم «آتشکار» را دیدم. فیلمهای آقای حمید فرخ نژاد و پرویز پرستویی را دوست دارم. معمولا فیلم هایشان نکات ارزشمندی دارند.
 
وزیر نفت درباره موسیقی اظهار کرد: موسیقی کردی را دوست دارم. خلاف اکثر موسیقی های ما که غمگین هستند، موسیقی کردی شاد است. شاد و ریتمیک است. اتفاقا یک بار آقای رییس جمهور از من در این باره پرسید و من هم گفتم رقص در موسیقی کردی چون مردها میرقصند مشکلی ندارد!
 
زنگنه درباره بامزه ترین اتفاق اوپک گفت: کار ما بیشتر تلخی دارد. اینکه فکر کنید مسئولیت 80 میلیون ایرانی و عزت و اقتدار آنها با شما است خیلی دشوار است.
 
ضیا سوال کرد در کشور بنزین آلوده داریم؟ از کرج سوال کرده اند که بنزین ما چرا سالم نیست؟
 
زنگنه پاسخ داد: ما اصلا بنزین آلوده نداریم. ولی نتوانسته ایم در همه شهرهای کشور بنزین یورو ۴ را توزیع کنیم. شهرهایی مثل تهران، مشهد، شیراز و تبریز یورو 4 دارند. البته فقط بنزین ملاک نیست و با نداشتن معاینه فنی خیلی اتفاقات بدی می افتد. ماجرای بنزین یورو ۴ و 30 درصد تولید آن با آمدن ستاره خلیج فارس اصلاح می شود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟