ترافیک و پای لنگ حمل و نقل عمومی تهران
ترافیک تهران همواره گوی سبقت را از مطالعات کارشناسی و دستاوردهای آن میرباید و جلوتر از آن حرکت میکند. مدیران شهری در تکاپوی حل مساله، تدابیر گوناگونی اتخاذ میکنند که غالبا به صورت مُسکنهای مقطعی، تنها بطور مقطعی بیماری را التیام میبخشد. یکی از راههای کاهش ترافیک، استفاده مردم از سامانههای حمل و نقل عمومی است، اما به دلیل ازدحام جمعیت و فشردگی شدید مسافران در واگنهای مترو و اتوبوسهای بی.آر.تی در ساعات پر رفت و آمد که موجب ایجاد آسیبهای روحی و روانی بر مسافران میشود، بخش قابل توجهی از مردم ماندن در ترافیک و استفاده از ماشینهای شخصی را به استفاده از اینگونه سامانهها ترجیح میدهند.
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۷
1. خط کشی زردناپیوسته درلاین راست خیابان های اصلی بعلامت مسیر تردد عمومی با جلوگیری ازپارکینگ حاشیه ای
2. خطکشی پارکینگ در خیابان های فرعی با دریافت پارک بها
یعنی مسیرحمل ونقل عمومی باز است وبرای استفاده ازماشین شخصی پارکینگ رایگان وجود نداردو به صرفه نیست.جزییات طرح "ساماندهی معابرعمومی" (سامع)قابل ارایه است
همین جمعه و شنبه این هفته بود که در جلوی دانشگاه های مختلفی در تهران، دانشجویان شهرستانی به همراه خانواده، از راه رسیده بودند. تهران با این بد برنامه ریزی ها از ساختمان ها، آدم هاو خودرو ها لبریز شده است.
2- مشکل دوم در تهران نظام اداری به شدت کند و فرسوده است. اگر مراجعه ای به یکی از این ادارات داشته باشید، می بینید انجام کار یک روزه حداقل به چند هفته و یک کار چند هفته ای به چند ماه طول می کشد. یکی از علل بارز آن استقرار شهرستانی در سمت های اداری است. از همین امروز(سه شنبه) بسیاری از همین شهرستانی ها به دلایل مثلا تاسوعا و عاشورا راه شهرستان شان را با هر بهانه دیگری در پیش گرفته اند، حالا تا برگردند می شود سه شنبه بعدی و باز چسباندن وسط هفته دیگر به آخر هفته. ما که از همه این مسخره بازی های شما خسته و درمانده شدیم. دیگر با خبرسازی های دروغ زلزله و ... نه کسی از تهران رفته، بلکه هر روز ورودی به این کشور-شهر روبه افزایش است. این مسأله راه حل هایی ندارد؟
بالاخره کی میخواهند این وضع رو سرو سامانی بدهند و یک مدیریت واحد و متمرکز برای حل اون ایجاد نمایند ............؟؟
نظرسنجی
آیا به عنوان زن حاضرید با مهریه 14 سکه «بله» را بگویید؟






