بكو شريك اصلى‌جهانى "تيم‌بارسلونا FCB" مى‌شود

کد خبر: ۷۹۶۲۰۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ 05 May 2018
|
4344 بازدید

برند لوازم خانگی بکو اعلام کرد که قرارداد حمایت مالی خود را با تیم بارسلونا گسترش داده و تمدید کرده است و از انتخاب «جرارد پیکه» به عنوان سفیر جهانی جهت آغاز کمپین «مثل یک حرفه‌ای غذا بخور» خبر می‌دهد.

به گزارش زومیت، بکو، پیشروترین برند در زمینه تولید لوازم خانگی در اروپا، اعلام کرد حمایت مالی خود را از باشگاه تیم فوتبال بارسلونا تمدید کرد و شاهد طرح‌های مشترک هیجان انگیز در سه فصل آینده ورزشی خواهد بود.

این خبر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک ما بین باشگاه بارسلونا و شرکت بکو در تالار کنفرانس آدیتوری ۱۸۹۹ نیو کمپ اعلام شد، در این توافق جدید مقرر شد نام برند بکو به عنوان یک شریک اصلی و حامی مالی باشگاه تیم فوتبال بارسلونا به صورت رسمی در زمان تمرینات این تیم روی لباس بازیکنان تیم قرار گیرد در حالی که این برند همچنان اولین انتخاب این باشگاه برای استفاده از لوازم خانگی است.

«علی کوچ» نائب رئیس هولدینگ کوچKoç، بزرگترین سازمان تجاری ترکیه و شرکت مادر بکو عنوان کرد: «خوشنودیم که رابطه ما با باشگاه تیم فوتبال بارسلونا، یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان، گسترش یافته و ادامه می‌یابد. شرکت بکو همانند باشگاه تیم فوتبال بارسلونا، گذشته و تاریخچه با افتخار و دیرینه‌ای دارد که دائما در حال تلاش است که استانداردها را بهبود بخشد و محصولات مفید و خلاقانه‌ای ارائه دهد. به غیر از این مورد، ما معتقدیم که ورزش قدرت باورنکردنی دارد تا مردم را از طریق ارزش‌های مشترک گرد هم آورد، روحیه تیمی و چالشی که در ورزش جاری است سبب می‌شود تا روز به روز شرایط برندمان نیز بهبود یابد. از این رو افتخار می‌کنیم که باشگاه تیم فوتبال بارسلونا را در کنار خود داریم، بنابراین ما برای رشد جهانی و موفقیت هر چه بیشتر خود در سال‌‌‌های پیش رو می‌کوشیم.

بکو آگاهی از نام برند خود را به واسطه طرفداران جهانی باشگاه تیم فوتبال بارسلونا بصورت موثری افزایش داده و به صورت تخمینی این طرفداران به جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ میلیون نفر می‌رسند. برند بکو به خود می‌بالد که جزو سه برند نخست اسپانسرهای عنوان شده در بین۱۳ کشور است که به وسیله کشورهای اروپای شرقی رهبری می‌شود و نیز بالاترین سطح حمایت مالی را دارند.

نظر به اینکه با شروع فصل بازی‌های باشگاه تیم فوتبال بارسلونا در فواصل سال‌های ۲۰۱۵ - ۲۰۱۴، زمانی که نخستین دوره حمایت مالی بکو آغاز شده بود، این شرکت رشدی پایدار در اسپانیا داشت و یکی از سه برند برتر بازار شد. برند بکو به عنوان برجسته‌ترین برند مستقل لوازم خانگی، آگاهی در رابطه با برند خود را به خصوص در آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه، آفریقا و اروپای شرقی افزایش داده است.

جوزف ماریا بارتومئو رئیس کنونی باشگاه تیم فوتبال بارسلونا، هنگام تمدید این توافق نامه، اضافه کرد: «امروز ما توافقنامه رسمی همکاری استراتژیک خود را با برند بکو، یک برند پیشرو در زمینه لوازم خانگی، جشن می‌گیریم. ما با یک رابطه نزدیک و قابل اعتمادکه از سال ۲۰۱۴ آغاز شده با هم متحد شدیم . طی این دوره موفقیت‌های ورزشی باشگاه و تصویر جهانی ما با تصویر بکو، یکی ازشرکت‌های پیشرو در زمینه کالاهای مصرفی با بیش از ۲۸۰ میلیون مصرف کننده در بیش از ۱۰۰ کشور مختلف دنیا همراه شده است. در نتیجه بکو در کنار Rakuten و Nike به یک شریک اصلی تبدیل خواهد شد. این شراکت با یک برند پیشرو همچون بکو در زمینه تولید لوازم خانگی، برند پیشگام نخبگان دنیای فوتبال محسوب می‌شود در حالی‌که ما نیز با توسعه پروژه‌های بزرگ سهام خود از جمله Espai Barça و پروژه‌های استراتژیک را به عهده گرفته‌ایم که باعث تقویت موقعیت و منحصر بفردی ما در یک سطح جهانی خواهد شد.

بکو نه فقط یک حامی مالی بلکه یک انگیزه اجتماعی است

هر دو برند بارسلونا و بکو از ارزش‌های مشترکی برخوردار هستند که ریشه در آرزویی دارد که زندگی مردم را در هر دو بعد منطقه‌ای و جهانی تحت تاثیر قرار می‌دهد. این چشم انداز مشترک منجر به یک ابتکار جهانی از بکو شده است. کمپین "مثل یک حرفه‌ای غذا بخور " و بکو و باشگاه تیم فوتبال بارسلونا "جرارد پیکه" را به عنوان سفیر این کمپین معرفی کرده‌اند.

کمپین "مثل یک حرفه‌ای غذا بخور" در نظر دارد که در برخورد با اپیدمی جهانی چاقی کودکان، به کمک والدین و بچه‌ها، با نشان‌دادن اینکه قهرمانان کودکان چه مواد غذایی می‌خورند که بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارند آنها را به خوردن غذاهای سالم و مواد مغذی ترغیب کند.

جرارد پیکه ستاره تیم بارسلونا و سفیر کمپین "مثل یک حرفه‌ای غذا بخور" اظهار داشت: «من هیجان زده هستم از اینکه سفیر این کمپین مهم و سرنوشت ساز باشم. همانطور که من از سن کم شروع به ورزش و رقابت کردم و به اهمیت تغدیه سالم گرایش پیدا کردم، در حال حاضر به عنوان پدر دو فرزند، احساس می‌کنم که این موضوع حتی بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است. آمار جهانی‌ حوزه چاقی کودکان شوکه کننده است و نشانه‌هایی از بهبود را نشان نمی‌دهد به همین دلیل است که من افتخار می‌کنم که با برندبکو و باشگاهم کار کنم تا به حل این مسئله جهانی کمک کنم.»

درباره بکو

بکو یک برند لوازم خانگی بین المللی از گروه آرچلیک است و از شرکای اصلی باشگاه تیم فوتبال بارسلونا است. این برند خطوط تولیدی خود را که شامل لوازم خانگی مبله، سیستم‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی خرده ریز است، ارائه می‌دهد. بکو برند پیشرو لوازم خانگی در اروپا در بخش لوازم خانگی مبله محسوب می‌شود و سریع‌ترین برند رو به رشد در کل بازار اروپا در فاصله سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۶ بوده است.

بکو با موقعیت پیشرو خود، یکی از مهم‌ترین برندها در بازار لوازم خانگی انگلستان است و موقعیت بالای خود را در بازار لوازم خانگی مبله فرانسوی و در کل بازار لوازم خانگی لهستانی در دست دارد. به علاوه بکو، به سریع‌ترین برند رو به رشد لوازم خانگی در بازار آلمان تبدیل شده است، بزرگترین بازار لوازم خانگی در اروپا که در پنج سال گذشته با رشد نزدیک به سه برابری در بازار جهانی روبه‌رو بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از کمپین "مثل یک حرفه‌ای غذا بخور" لطفا به این آدرس مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات یا تصاویر بیشتر لطفا با ما در تماس باشید:

تیم جهانی بکو به نشانی آدرس ایمیل: Beko@mslgroup.com

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟