بازدید 7158
گزارش

نقشه منشا چیست؛ نیمکت نشینی و انتقام۲۵۰هزاردلاری ازپرسپولیس؟

پرداخت چنین هزینه‌ای تا زمانی که منشا تصمیم به توافق و تخفیف اساسی نگیرد از عهده هیچ باشگاه ایرانی بر نمی‌آید و معقول هم نیست. در حال حاضر پرسپولیس و منشا توافقی با هم بر سر جدایی ندارند و علت آن هم این است که منشا پولش را می‌خواهد
کد خبر: ۸۷۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 16 January 2019

اگر تاکنون خریداری در ایران به طور رسمی برای خرید گادوین منشا و در اختیار گیری او با پرسپولیس وارد مذاکره نشده تنها یک دلیل دارد و آن، قیمت فوق العاده زیاد منشا با توجه با نرخ ارز در بازار ایران است. باشگاه‌های ایرانی به اندازه‌ای بودجه ندارند که برای نیم فصل حاضر به هزینه ۲۵۰ هزار دلاری باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، یک باشگاه ایرانی با ۲۵۰ هزار دلاری که بخواهد برای منشا بپردازد می‌تواند چند بازیکن کارآمد داخلی جذب کند بنا بر این پرداخت چنین هزینه‌ای تا زمانی که منشا تصمیم به توافق و تخفیف اساسی نگیرد از عهده هیچ باشگاه ایرانی بر نمی‌آید و معقول هم نیست. در حال حاضر پرسپولیس و منشا توافقی با هم بر سر جدایی ندارند و علت آن هم این است که منشا پولش را می‌خواهد و پرسپولیس هم منتظر پیشنهاد است. پرسپولیس همچنین امیدوار است بتواند منشا را به تیمی خارجی واگذار کند که پرداخت ۲۵۰ هزار دلار برای آن تیم ممکن خواهد بود.

در صورتی که همه پلن ها ناکام بماند و منشا تخفیف ندهد، توافق نکند و پیشنهادی نیز دریافت نکند آن گاه آخرین گزینه اجرایی می‌شود و آن، باقی ماندن منشا در پرسپولیس تا پایان فصل است. در این صورت منشا حاضر می‌شود بیرون از ترکیب پرسپولیس باشد اما در مقابل طبق قرارداد، پولش را در پایان فصل دریافت کند.

بدون تردید برای گادوین منشا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای، دور بودن از میادین برای مدت نیم فصل اتفاق جالبی نیست و ممکن است بر آینده حرفه‌ای او اثر منفی بگذارد. او در صورتی تصمیم به ماندن در پرسپولیس می‌گیرد که برای او، حتی با وجود تخفیف‌های احتمالی او به تیم‌های خواهان، مشتری خاصی وجود نداشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار