بازدید 7632
سوژه

چرا تلویزیون؛ تعریف مورینیو از کی‌روش را پخش نکرد؟

مسئول محتوای برنامه آسیا ۲۰۱۹ درباره این اتفاق گفت: ما بخش اول مصاحبه را برای بازی قطر و عربستان آماده کردیم و بقیه را جدا کردیم تا در زمان خودش پخش کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 22 January 2019

فضایی که پیش از بازی ایران برابر عمان به وجود آمد باعث شد که عدم پخش بخش هایی از یک مصاحبه از برنامه آسیا ۲۰۱۹ حاشیه ساز شود.

به گزارش تابناک ورزشی، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی و سابق تیم منچستر یونایتد اینروزها یکی از کارشناسان جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در شبکه بین اسپورت است. چند روز قبل و در برنامه ویژه بازی تیم های عربستان و قطر بخش هایی از مصاحبه مورینیو پخش شد اما بعد از آن در فضای مجازی این شائبه به وجود آمد که محمد حسین میثاقی مجری و سازندگان برنامه جام ملت های آسیا در شبکه سه آگاهانه بخش هایی از حرف های مورینیو درباره سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران را سانسور کرده اند.

مورینیو در آن برنامه با اشاره به حضور مربیان بزرگ در فوتبال آسیا و اینکه تیم های این قاره باید نهایت استفاده را از نام هایی چون لیپی، کی روش، اریکسون و دیگران ببرند درباره کی روش گفت:« کارلوس کی روش یکی از بهترین مربیان پرتغالی تاریخ است. او مانند ژوزوالدو فریرا، مربی السد، یک معلم است؛ یک مربی بزرگ که جایگاه یک معلم را هم دارد.»

چرا تلویزیون ایران؛ تعریف مورینیو از کی‌روش را پخش نکرد

با این حال برنامه آسیا ۲۰۱۹ دیشب و در بخش معرفی بازی ایران و عمان این ویدئو و حرف های مورینیو درباره کی روش را پخش کرد. بهنام مددی مسئول محتوای برنامه آسیا ۲۰۱۹ درباره این اتفاق گفت:«ما بخش اول مصاحبه را برای بازی قطر و عربستان آماده کردیم و بقیه را جدا کردیم تا در زمان خودش پخش کنیم. فکر کنم همه می دانند که بچه های این برنامه و محمدحسین میثاقی بهترین رابطه ممکن را با بازیکنان تیم ملی و کارلوس کی روش دارند.»

مسئول محتوای برنامه آسیا ۲۰۱۹ ادامه داد:« ما چون در آن برنامه به بازی قطر و عربستان می پرداختیم تمام صحبت های مورینیو در این رابطه را نشان دادیم. به جرات می گویم هر کاری که در این برنامه انجام می شود با هدف ایجاد انرژی مثبت برای تیم ملی ایران است. ما دیشب و قبل از بازی ایران حرف های مورینیو را پخش کردیم. احتمالا مورینیو بازهم به عنوان کارشناس در بین اسپورت حضور خواهد داشت و ما هرچه او بگوید را پخش خواهیم کرد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
برنامه میثاقی را اصلا نگاه نمی کنم و یا برنامه اقای خیابانی را از بس بی محتوا است و علیه کیروش
از آنجایی که صدا و سیمای عزیز چشم دیدن موفقیت افراد را ندارد و به اصلاح به شکل میلی اداره میشود. متاسفانه سیاست صدا و سیما دقیقا بر خلاف جریان نظرات و تمایلات مردم بوده همیشه.
مشکل مدیر شبکه سه هست او فکر می کند اگر با ادم های بزرگ در بیافتد خودش هم بزرگ می شود.
تلويزيون رسانه ملي و مردمي نيست لطفا بودجه هاي هنگفت قطع و اين شبکه ها حذف شوند
چرا فکر میکنید برد از یمن و عمان اینقدر مهمه که باید به پای کی روش بیفتیم حتی اگه قهرمان آسیا هم بشویم بعد از هشت سال حضور کیروش در ایران و میلیاردها پولی که گرفته این قهرمانی کوچکترین کاری است که در این هشت سال انجام میگیرد تازه اونم بیشتر به خاطر ریشه فوتبال ایران و توان ذاتی آن وبازیکنان است
بله ماهم كه احمق هستيم اقاي ميثاقي !! . . .
خوب ديگه حالا نوبت محمدحسین میثاقی شد واي بر ما مردم كه يه حرفهاي چرند شما گوش ميكنيم .بابا باي فوتباله نه جنگ و زيراب زني خجالت بكشيد ........
شاید زمانشون محدوده.
از آنجایی که بحث تبلیغات پیامکی، آپ های بی در و پیکر و جوایز نقدی سراسر شبکه های تلویزیونی را در بر گرفته، لازم است صحبت ها خلاصه و یا حذف شوند
آره شما راست میگید مردم هم از پشت کوه اومدن. بسه دیگه بابا همه چیرو سیاسی کردین رفت . عیبی نداره کیروش هم میره از فوتبال ایران بعد میبینمتون فوتبال برمی گرده به دوران بزن زیرش دوباره ترس از مقابله با تیمهای کره و ژاپن و همش استرس باخت. فوتبال ما لیاقت این مربی بزرگ رو نداره بعدها می فهمید که کیروش چه خدمت بزرگی به فوتبال ما کرد.
چون مسئولین کانالهای ورزشی مخالف کی روش (موافق مایلی کهن) هستند و فقط بغز و گریه خیابانی را منتشر می کنند. اما اینها هم نمی دانند که امروز اطلاعات مردم از طرق دیگر مبادله می شود و بیشتر مردم ایران به آنچه از تلویزیون منتشر می شود اعتمادی ندارند.
اینها هنوز عزای دعوت نشدن سیدجلال 37 ساله رادارند . از انتقادات واضح و علنی به مچید حسینی و کنغانی زادگان تا سانسورصحبت های مورینیو و....
درود بر کیروش مربی بزرگ .
تحت فشار پخش کردن چه ارزشی داره !!!؟؟؟؟
آقاي ميثاقي حدواندازه خودت را بدان كه مثل خياباني وافتخاري نشي
ما که مایلی کهن و اکبر میثاقیان و نادر دست نشان داریم ، چه نیازی به معلمی مثل کی روش داریم . غرب زده اید شما که این چیز ها را مینویسید . مبارک ات . کی روش هم رفت .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر