سودجویان تعیین‌کننده وضعیت بازار خودرو هستند

نماینده مردم ساری در مجلس با انتقاد از وضعیت بازار خودرو گفت: در شرایط کنونی سودجویان و دلالان دولت را مدیریت می‌کنند و تعیین‌کننده وضعیت بازار خودرو هستند.
کد خبر: ۸۸۰۱۸۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 21 February 2019
|
2216 بازدید

علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی امروز (پنج شنبه، 2 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت گفت: اولین نکته‌ای که باید بدان اشاره کنم تورم قیمت‌ها و گرانی‌ها است که مردم را نگران کرده است ضمن اینکه دولت کنترل و نظارت بسیار ضعیفی بر این بخش دارد کما اینکه تخصیص ارز 4200 تومانی نیز نتوانسته است گرانی افسارگسیخته و یکه‌تازی آن را کنترل کند.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم منتظر اقدامات دولت هستند بنابراین رئیس جمهور باید با مردم صحبت کند و آنها را محرم بداند و از مردم برای مشارکت در جهت رفع این مشکل کمک بگیرد.

وی تصریح کرد: افزایش غیرمنطقی قیمت و عدم انجام تعهدات در تحویل به موقع خودرو از دیگر مشکلاتی است که در جامعه مطرح می‌شود چرا که واسطه‌ها و سودجویان وضعیت بازار را تعیین می‌کنند و بخش واسطه‌ای بر دولت مدیریت می‌کند.

یوسف نژاد تأکید کرد: هم اکنون لازم است بخش نظارتی دولت فعال شود ضمن اینکه ما می‌دانیم تعهدات دولت باید در این بخش انجام شود و این در حالی است که زمانی که ارز 16هزار تومان بود، پراید کمتر از 40 میلیون تومان بود اما در شرایط کنونی که نرخ ارز کاهش یافته است اما پراید افزایش قیمت داشته است بنابراین باید وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مورد تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات تأمین آرد نانوایی‌های آزادپز یادآور شد: نانواهای زحمتکش سراسر کشور که از قشر محروم هستند در حالی به مردم خدمات ارائه می‌دهند که سهمیه آردشان یک دوم شده است کما اینکه در شهرستان ساری سهمیه آرد نانواها از 12 هزار تن به 5هزار تن رسیده و برای این قشر مشکلاتی را ایجاد کرده است بنابراین لازم است بخش‌های نظارتی به ویژه در وزارت جهاد کشاورزی به این موضوع ورود کنند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟