مرکز مشاوره‌ دانشگاه شریف رتبه برتر را کسب کرد

کد خبر: ۸۸۳۲۶۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 05 March 2019
|
2711 بازدید

در سی ‏امین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور، مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف برای یازدهمین سال متوالی به عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری معرفی شد.

به گزارش دانشجو، در سی امین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سراسر کشور که طی روز‌های ۱۲ و ۱۳ اسفندماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف از طرف دفتر مرکزی مشاوره وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای یازدهمین سال متوالی به عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری انتخاب گردید.

فاطمی زاده، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در این گردهمایی ضمن خیرمقدم به مسئولین و مدعوین این گردهمایی به اهمیت مراکز مشاوره دانشگاه‌ها در پیشگیری و ارتقاء سلامت روان دانشجویان تاکید کرد.

علم معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در خصوص کمک‌های تخصصی به دانشجویان دارای موارد خاص با تاکید بر محرمانه بودن اطلاعات دانشجویان سخن گفت.

همچنین منصوره سادات صادقی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ضمن تشریح اهداف گردهمایی، گزارشی از برنامه‌های انجام شده و برنامه‌های پیش بینی شده دفتر مشاوره و سلامت را ارائه نمود.

در بخش دیگری از این گردهمایی دو روزه دکتر صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم به اهمیت راه اندازی شعبه‌های مراکز مشاوره در خوابگاه‌ها و حمایت از راه اندازی این شعبه‌ها توسط صندوق رفاه دانشجویان تاکید نمود.

در این گردهمایی دو روزه سخنرانی‌های کلیدی توسط کارشناسان و متخصصین این حوزه ارائه گردید و از اپ مددکاری، مودتولز و سدا رونمایی شد.

در بخش پایانی این گردهمایی از مراکز مشاوره دانشگاه‏های سراسر کشور بر حسب جمعیت دانشجویی با عناوین مرکز مشاوره ممتاز، برتر، نمونه، فعال و ساعی تقدیر بعمل آمد و همچنین از روسای سابق مراکز مشاوره قدردانی شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟