اوایل فرورین امسال در حالی با خبر سیل ویرانگر در شهرهای ایران مواجه شدیم، که به دلیل تعطیلات عمومی سراسری، سرعت واکنشهای رسانهای و امدادی به آن نیز با چالش همراه بود.
خبر سیل گلستان بیش از رسانههای رسمی توسط شبکههایهای اجتماعی دست به دست شد و کمکهای امدادی مردم پیش از کمکهای رسمی به دست آسیب دیدهها رسید.
همین فضای تعطیلات رسمی واکنش برندهای مسئول فعال در بخش خصوصی را نیز با کندی مواجه کرد.
اما در این بین برخی برندها با وجود این چالشها با سرعت و چابکی خود را به مناطق آسیب دیده رساندند.
برند آبمیوه تکدانه که در طول ایام نوروز در حال برگزاری رویدادی سراسری به نام "تور داوری تکدانه" بود، در مواجهه با خبر سیلدر برخی از شهرهای ایران،کمپین تبلیغاتی خود را متوقف کرده و ونهای حاضر در این اتفاق تبلیغاتی را به مناطق سیلزده ارسال کرد.
تکدانه با توزیع محصولات خود میان مردم حمایت و همدلی خود را به آنها رساند و جزو معدود برندهایی بود که به سرعت نسبت به وضعیت بحران واکنش نشان داد.
گفتنی است سیل بیسابقهی بهار امسال خسارات مالی و جانی بسیاری را به مردم ایران وارد کرده و شرایط در بسیاری از شهرها و روستاها هنوز در وضعیت بحرانیاست.