۲ دلیل عمده برچیدن پل فلزی کوی نصر

کد خبر: ۹۰۰۲۱۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 19 May 2019
|
4971 بازدید

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، فرسودگی و عدم کشش بار ترافیکی را ۲ دلیل عمده تصمیم مدیریت شهری برای برچیدن پل فلزی کوی نصر برشمرد.

به گزارش ایسنا، صفا صبوری دیلمی با بیان آنکه وضعیت فرسودگی پل فلزی کوی نصر تا مرز نا ایمن شدن این پل فلزی پیش رفته بود، گفت: ملاحظات مربوط به ایمنی پل در کنار ضرورت تسریع عملیات اجرایی پروژه، ایده جمع‌آوری پل فلزی کوی نصر را بیش از پیش تقویت کرد.

صبوری با بیان آنکه پل فلزی کوی نصر با برخورداری از ۲ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، عملا نقش یک گلوگاه ترافیکی را در مسیر بزرگراه جلال آل احمد داشت، یادآور شد: ترافیک ناشی از عدم تعادل خطوط ترافیکی پل کوی نصر نسبت به بزرگراه جلال آل احمد، به گونه‌ای بود که علاوه بر افزایش زمان سفر و مصرف سوخت، کارکرد تقاطع‌های موجود در بزرگراه شهید گمنام را نیز به ویژه در ساعات اوج رفت و آمد تحت الشعاع قرار می‌داد.

بنابر اعلام شهرنوشت، به گفته سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی ماه‌های اخیر بازنگری‌های مختلفی در طرح احداث زیرگذر کوی نصر صورت پذیرفته است تا بهره‌مندی‌های ترافیکی طرح، ضمن کاهش هزینه‌های اجرایی به حداکثر میزان ممکن برسد.

گفتنی است با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با ۳ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جریان عبور و مرور در این تقاطع پرترافیک را ساماندهی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟