ماهیت فروشگاههای زنجیرهای جذب حداکثری مشتریان از طریق عرضه انبوه محصولات با قیمتهایی پایینتر از بازار است. فروش عمده کالا و محصولات ریز و درشت، حاشیه سود این فروشگاهها را به سهولت تامین میکرد. استفاده از تکنیک سود پایین، فروش بالا استراتژی اصلی این مراکز خرید به حساب میآید.
به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، بنا بر این مایه تعجب است که فروشگاهی به اسم رفاه که با انواع و اقسام تبلیغات از جمله «همواره تخفیف» و برگزاری جشنوارههای مختلف موجی از مشتریان را به سوی خود میکشند، در این وانفسای گرانی اقدام به برهم زدن چهارچوب خود کنند. چندی پیش یکی از مخاطبین این خبرگزاری با ارائه اطلاعاتی، به روشنی پرده از تخلفات و گرانفروشی پشت پرده این فروشگاه کرد.