رویداد تبلیغات در جستجوی کافهبازار در تاریخ 4 شهریور 98 با حضور توسعهدهندگان، مدیران کسبوکارهای اینترنتی و مدیران بازاریابی برگزار شد.
به گزارش «تابناک»، در ابتدای این رویداد امین امیرشریفی (مدیرعامل کافه بازار) به گزارشی از برنامههای این شرکت در بخش تبلیغات و موفقیتهای آن پرداخت. وی از تپسل به عنوان آژانس انحصاری تبلیغات سرچ ادز کافه بازار یاد کرد. مدیرعامل کافه بازار گفت: " شبکه تبلیغاتی تپسل، به عنوان آژانس انحصاری تبلیغات در جستجوی بازار با این مجموعه همکاری میکند و تبلیغ کنندگان میتوانند از طریق تپسل به راحتی تبلیغات جستجوی بازار را انجام بدهند."
در ادامه سبحان فروغی مدیرعامل تپسل گفت: "به جرات می توان گفت هیچ شبکه تبلیغاتی در ایران به اندازه تپسل در رسانه های دیجیتال حضور ندارد و تپسل متناسب با هر رسانه آنلاین می تواند به کاربر تبلیغ مناسب وی را نمایش دهد. به این رویکرد، بازاریابی Omni-channel میگویند که دسترسی به مخاطب در نوعهای مختلف رسانه و بهصورت یکپارچه انجام میشود."
در حال حاضر تپسل بزرگترین پلتفرم تبلیغات درون اپلیکیشن ایران است و تبلیغات موبایلی را پوشش میدهد، مدیا اد دیگر پلتفرم این مجموعه، تبلیغات در وبسایتها را به عهده دارد، تگرو پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکههای اجتماعی است و حالا سرچ ادز کافه بازار نیز به این شبکهتبلیغاتی اضافه شده است که تبلیغات جستجو در استور است. در این شرایط است که تپسل ادعای همه جانبه بودن میکند و امکان دسترسی به مخاطب در سرتاسر فضای آنلاین را فراهم کردهاست.
یقینا همکاری این دو غول حوزه آنلاین، کمک شایانی به پیشرفت صنعت تبلیغات و مارکتینگ در ایران خواهد کرد و فرصتهای بسیاری برای کسبو کارهای بزرگ و کوچک فراهم میکند.
کالج تپسل، مرجع آموزش استفاده از سرچ ادز
در آموزش تبلیغات سرچ ادز یا تبلیغات در جستجوی کافه بازار، کالج تپسل تبلیغات سرچ ادز و شیوه اجرای این نوع تبلیغات در کافه بازار را به صورت کامل توضیح میدهد. مطالعه این سرفصل آموزشی به توسعهدهندگان ایرانی کمک میکند تا اپلیکیشن خود را به کاربران بیشتری معرفی کنند.