شهرخودرو و سپاهان در اوج رقابت گل محمدی و قلعه نویی برای جانشینی ویلموتس

تساوی درجدال ۲گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران

هر دو تیم تماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز هستند و سرمربیان شان هم در جلسه هفته قبل هیات رییسه فدراسیون به عنوان گزینه هدایت تیم ملی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۰۶۲۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ 10 January 2020
|
4192 بازدید

دو تیم مدعی سپاهان و شهرخودرو ؛ امروز در حالی که سرمربیان شان به عنوان گزینه داخلی سرمربیگری تیم ملی در حال رقابت هستند، در دیداری دوستانه به تساوی دست یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در چارچوب دیداری دوستانه از ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف سپاهان رفت. این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل شهرخودرو در این دیدار را امین قاسمی‌نژاد به ثمر رساند. تک گل سپاهان را هم میرزایی وارد دروازه شهرخودرو کرد. 

هر دو تیم تماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز هستند و سرمربیان شان هم در جلسه هفته قبل هیات رییسه فدراسیون به عنوان گزینه هدایت تیم ملی معرفی شدند. بازیکنان دو تیم در ابتدای این دیدار یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی را گرامی داشتند.

سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، حسین مرادمند، حسن جعفری، علی فرامرزی، سعید صادقی، چوچو، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان، مرتضی خراسانی و میلاد سرلک، یازده بازیکنی بودند که از ابتدا به میدان رفتند، اما با تصمیم یحیی گل‌محمدی در نیمه دوم، تلفیقی از بازیکنان جوان شهرخودرو به میدان روانه شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...