صندلی هیات‌مدیره پرسپولیس؛ پاداش وزارت به دبیرکل کناررفته فدراسیون؟

کد خبر: ۹۷۲۰۵۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 13 April 2020
|
5079 بازدید

ابراهیم شکوری که در ابتدای سال جدید پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال که به شکل سرپرستی والبته غیرقانونی آن را در اختیار گرفته بود  را به مهدی محمدنبی تحویل داد و حالا شنیده می شود بخاطر همکاری در مسیر این تغییر مدیریتی گزینه عضویت در هیات مدیره پرسپولیس است. 

به گزارش تابناک ورزشی، خبر می‌رسد که ابراهیم شکوری یکی از گزینه‌های عضویت در هیات مدیره پرسپولیس است و به احتمال زیاد جایگزین مهدی محمدنبی در این باشگاه خواهد شد.

خروج ابراهیم شکوری از فدراسیون فوتبال با حاشیه‌های زیادی همراه بود و ‌کنفدراسیون فوتبال آسیا در بارها مکاتباتی با فدراسیون فوتبال انجام داد و انتصاب نبی را رد کرده بود و در نامه خود صراحتا از ابراهیم شکوری به‌عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال یاد کرد. 
در حین رخ دادن اتفاقات جنجالی انتخاب دبیرکل برای فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری اعلام کرد که از این پست کنار خواهد رفت و با این رفتار خود مانع از بالا گرفتن تنش‌ها میان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال شد. شنیده می شود همین این رفتار ابراهیم شکوری یکی از علل تبدیل شدن او به‌ گزینه‌ عضویت در هیات مدیره پرسپولیس از سوی وزارت ورزش است تا وی بیکار نشود و به عنوان پاداش همراهی یک جای خالی هیات مدیره پرسپولیس را که روزگاری در آن بازی می کرده را چند صباحی پر کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟