تكليف اميدها شنبه مشخص مي شود؛

يحيي‌زاده مامور بازگرداندن غلام پيرواني شد!

با وجود انتقادهاي بسيار تندي كه از كفاشيان در طول اين مدت داشتم از اخلاق بسيار خوب او كه ضمن پذيرش متواضعانه انتقادات، برخورد مناسبي از خود نشان داد تشكر مي‌كنم و به همه جامعه ورزش اعلام مي كنم در تلاشيم تا اميد را مجددا به تيم ملي اميد بازگردانيم.
کد خبر: ۹۸۰۰۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۱ 12 May 2010
|
2998 بازدید
در جلسه‌اي كه روز گذشته بين معاون رئيس‌جمهور، رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس كميته تربيت‌بدني مجلس برگزار شد، مقرر گرديد «سيد جلال يحيي‌زاده» مامور بازگرداندن غلام پيرواني به تيم اميد شود و بر همين اساس پيرواني شنبه به تهران مي‌آيد تا با سعيدلو و كفاشيان صحبت نهايي را انجام و قرارداد خود را امضا كند.

سيد جلال يحيي‌زاده رئيس كميته تربيت‌بدني، جوانان و خانواده مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با ايلنا، افزود: در جلسه‌اي كه با سعيدلو و كفاشيان داشتم، هر دو به اخذ قرارداد يكساله با پيرواني تاكيد و من را مامور كردند تا از طرف آنها با پيرواني صحبت و او را به تهران دعوت كنم.

وي ادامه داد: سعيدلو علاقه‌مند است هنگام اخذ قرارداد پيرواني حضور داشته باشد تا ضمن دلگرمي دادن به او، توصيه‌هاي لازم و حمايت‌هاي سازمان را حضوري برايش بيان كند.

يحيي‌زاده گفت: شب گذشته در تماس تلفني كه با پيرواني داشتم تمايل كفاشيان و سعيدلو را اعلام و مقرر شد پيرواني شنبه يا يكشنبه براي صحبت نهايي به تهران بيايد.

وي خاطر نشان كرد: با وجود انتقادهاي بسيار تندي كه از كفاشيان در طول اين مدت داشتم از اخلاق بسيار خوب او كه ضمن پذيرش متواضعانه انتقادات، برخورد مناسبي از خود نشان داد تشكر مي‌كنم و به همه جامعه ورزش اعلام مي كنم در تلاشيم تا اميد را مجددا به تيم ملي اميد بازگردانيم.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟