اطلاعیه شماره ۵ مرکز ارتباطات گروه سایپا:

پاسخگویی به مشتریان سایپا ۲۴‌ساعته شد

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه شماره ۵ خود در طرح فروش فوق‌العاده محصولات این گروه خودروسازی اعلام کرد که پاسخ‌گویی به پرسش‌های احتمالی متقاضیان ثبت‌نام در این طرح به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ساعته انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۸۰۵۱۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ 25 May 2020
|
17207 بازدید
|
۲

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه شماره ۵ خود در طرح فروش فوق‌العاده محصولات این گروه خودروسازی اعلام کرد که پاسخ‌گویی به پرسش‌های احتمالی متقاضیان ثبت‌نام در این طرح به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ساعته انجام می‌شود.

بنابر این اطلاعیه، مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا (CRM) تا اطلاع بعدی، به‌صورت ۲۴ساعته آماده پاسخ‌گویی به سوالات مشتریان در فرایند ثبت‌نام فروش فوق‌العاده است‌.

متقاضیان خرید محصولات سایپا می‌توانند جهت حل مشکلات و سوالات احتمالی در خصوص فرآیند طرح ثبت‌نام و احراز هویت، با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند.

همچنین سامانه پرسش و پاسخ به سوالات از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا به نشانی www.saipacorp.com برقرار است و مشتریان می‌توانند با ثبت سئوالات خود در سامانه مذکور، پاسخ‌های لازم را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
یعقوب حزبه پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
باسلام چرایک باره قیمت کوییک ۲۰میلیون گران شد مادعوت نامه برج ۴داریم چه کارکنیم
ملیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
سلام 15برج8
1400 کوئیک تکمیل وجه کردم ولی با این که نوشته حداکثر 90 روز هنوز خبری از فاکتور شدن نیست من ماشین داشتم فروختم و سر زمستون خودم و خانوادم رو بدبخت و پیاده کردم که کوئیک برام بیاد بخدا هوا سرد و برام مون سخت اگر دل مسولین سایپا سنگ نیست رحم کنن به ما و زودتر تحویل بدهند ماشین رو.
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟