تکمیل آزادراه تهران - شمال تا ۵ سال آینده

وزیر راه و شهرسازی از ساخت کل آزادراه تهران - شمال تا ۵ سال آینده خبر داد و گفت: عملیات اجرایی در قطعه دو این آزادراه سه شیفته می‌شود.
کد خبر: ۹۸۵۹۳۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 22 June 2020
|
28950 بازدید
|
۶

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمد اسلامی در حاشیه بازدید محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از قطعه دو آزادراه تهران - شمال اظهار کرد: قول دادیم منطقه یک آزادراه تهران - شمال را سال ۹۸، افتتاح کنیم که به این وعده عمل کردیم. باند رفت قطعه دو آزادراه مذکور نیز تا بهار ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از قطعه یک و در ادامه مسیر رفت قطعه دو باعث کوتاه شدن سفر در جاده چالوس شده و می‌شود ادامه داد: شرایط مالی دولت سخت است اما با تلاش دولت، بنیاد و وزارت راه و همت مهندسان قطعه دو را در مسیر رفت به بهره‌برداری می‌رسانیم.

وزیر راه و شهرسازی از ساخت کل آزادراه تهران - شمال تا ۵ سال آینده خبر داد و گفت: سهم دولت و بنیاد در تامین منابع مالی قطعه دو آزادراه تهران - شمال هر کدام ۵۰ درصد است در حال حاضر حجم عملیات بالاست که البته به دلیل محدودیت منابع مالی کارهای اجرایی با شیفت بلند انجام می‌شد.

اسلامی بیان کرد: به زودی بنیاد مستضعفان شیفت سوم را در این پروژه فعال می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه خرید تجهیزات مورد نیاز قطعه دو را زودتر انجام می‌دهیم یادآور شد: خارجی‌ها در این پروژه تامین مالی انجام ندادند.

پیشرفت ۳۸ درصدی یک باند منطقه ۲ آزادراه تهران ـ شمال

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به پیشرفت ۳۸ درصدی یک باند منطقه ۲ آزادراه تهران ـ شمال گفت: در تامین مالی منطقه ۲ با چالشی مواجه نیستیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سید پرویز فتاح امروز در حاشیه بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران ـ شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاری خوبی بین دولت و بنیاد مستضعفان در منطقه یک انجام شد و پروژه به نتیجه رسید و استقبال مردم انگیزه ما را افزایش داد.

وی افزود: منطقه ۲ آزادراه امروز ۳۸ درصد در مسیر رفت پیشرفت فیزیکی دارد و ما توافق کردیم یک لاین این آزادراه را بسازیم و لاین دیگر جاده موجود چالوس باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در دو ماه گذشته بنیاد مستضعفان ۱۰۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق کرد و بابت تامین مالی بعدی هم مشکلی نداریم، ضمن آنکه در نقشه، طراحی و... هم در این منطقه با مشکلی مواجه نیستیم.

فتاح افزود: اصل این مسئله در منطقه ۲ تونل البرز بود که به خوبی از آن عبور کردیم و بعد از تونل هم باید پل بسازیم.

وی ادامه داد: به هر حال کار مشکل است، اما ما تعهد دادیم و در این پروژه سه شیفت کار می‌کنیم.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
سال 1450 شمسی
کار ساخت آزادراه تهران شمال 5 سال دیگر به اتمام خواهد رسید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
با همین فرمون پیش بریم به امید خدا در سال ۱۴۰۴ به هدف تعیین شده تبدیل شدن به اولین قدرت غرب آسیا دست خواهیم یافت !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
البته از اخر اول ميشيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
بخوانيد 50 سال. البته براي فاز بعدي نه تكميل نهايي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
سر و تهش که از قطعات وسط راحتتر بوده 40 سال طول کشیده! حالا خودتون حساب کنید دو قطعه وسطی چقدر طول میکشه!
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
رضاه شاه با تیشه وکلنگ ونهایت به دینامیت جاده هراز را بعد 10سال به اتمام رساند اینها بااین تکنولوژی روز ماشین الات راهسازی تاالانجدود30سال طول کشید اگر براورد اینها درست باشد بااین 5سال میشود35سال یعنی تا افتتاح نشده باید قطعه هایی که قبلا ساخته شد را دوباره مرمت وتعمیر کنند چون عمر سیمان واهن الات مدت زمان مشخصی دارد بنازم به این قدرت وتکنولوژی کشورایران درضمن اگه این ازاد راه برای مردم ازاد نشد لااقل جیب مسئولان را ازادنه پر کرد
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟