احداث بی‌آرتی در بزرگراه همت تهران

براساس مصوبه امروز شورای اسلامی شهر تهران سقف اختیارات مالی شهردار تهران افزایش یافت.
کد خبر: ۹۸۸۹۹۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 07 July 2020
|
20797 بازدید
|

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران با ارائه لایحه دو فوریتی تحت عنوان "لایحه دو فوریتی اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انجام مطالعات مربوط به تکمیل، توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران"، گفت: ناوگان اتوبوسرانی تهران بیش از 5800 اتوبوس فعال دارد که 60 درصد آن عمر بالای 10 سال دارد.

وی با بیان اینکه برنامه داریم که برای نوسازی ناوگان اقداماتی انجام دهیم، گفت: به قول‌های داده شده دولت توجه کرده و با کارخانجات وارد توافقاتی شدیم اما رقم توافقات از حوزه اختیارات ما فراتر بود. به همین دلیل باید اجازه شورا را اخذ کنیم.

وی با بیان این که یک لایحه دو فوریتی دیگر روز یکشنبه تقدیم شورای شهر خواهیم کرد، گفت: لایحه دو فوریتی طرح تفضیلی منطقه 22 روز یکشنبه تقدیم شورای شهر می‌شود البته ما فکر می‌کردیم این مسئله نیاز به مصوبه شورا ندارد چرا که قدم به قدم با شورا پیش رفتیم اما تشکیکی در این زمینه ایجاد شد و به همین دلیل لایحه را روز یکشنبه به شورا می‌آوریم و از نظر ما این مسئله اهمیت دارد و هر روز که دیرتر بررسی شود خسارات زیادی وارد می‌شود.

وی همچنین از ایجاد خط جدید بی‌آرتی خبر داد و گفت: این خط که مطالعات آن انجام شده از «زین‌الدین» تا «میدان صنعت» در فاز اول و در فاز دوم از «میدان صنعت» تا «منطقه 22» خواهد بود که فاز اول توسط خود شرکت واحد و فاز دوم توسط بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دو فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انجام مطالعات مربوط به تکمیل، توسعه و نوسازی اتوبوسرانی شهر تهران به تصویب رسید و همچنین براساس این مصوبه سقف معاملات شهردار تهران تا 15 هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۶
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
چرا مترو نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
پروژه هاي پوپوليستي بي آر تي با توجه به زير ساخت هاي شهر تهران كاملا غير اقتصادي و غلط است
و نتايج فاجعه بار هزينه هاي تحميل كننده ان به ساير عوامل هم اكنون نيز مشهود است
ولي چون مردم گرفتار روزمرگي هستند
كسي ناي رسيدگي به ان را ندارد
فاجعه اي جديد بنام بي ار تي همت!!!!!!!!!!!!!!
در جاهايي از دنيا اين پروژه ها انجام ميشود كه عرض معابر و تعدد معابر قابليت اجراي طرح را داشته باشد
نه اينكه در ايران و تهران
بدون ريالي هزينه بريا تعريض معابر
فقط خيابانها را كم عرض ميكنن و بي ار تي احداث ميكنن

فقط سوخت تلفت شده در عرض هاي باقي مانده توسط خودرو هاي سواري و غيره
شايد ده برابر اورده بي ار تي باشد

انهم خطوطي كه هيچگدام به تنهايي مسافر را به مقصد نميرساند
و مسافر نياز دارد بعد از پياده شدن از مسير هاي مستقيم بي ار تي
و براي رسيدن به مقصد نهايي هزنيه هاي ديگري را متقبل شود.............
پاسخ ها
محمد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اینا بی ار تی میزنن واسه خودشون در صورت ترافیک ماشین
هاشون بتونن اون مسیر رو ب سریعترین زمان طی کنن والی همت بی ار ای میخواد چکار؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
هر بزرگراهی که بی آر تی دارد بشدت درگیر ترافیک می شود وای بحال همت که در حالت عادی هم پر ترافیک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
همین جوریش همیشه قفله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
همت همینجوری قفله دیگه چه برسه یک لاین هم بدن به بی آر تی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
فقط ترافیک را چند برابر می کند مانند اتوبان امام علی احتمالا هدف هم ترافیک بیشتر است تا در آینده با بهانه ترافیک تردد در اتوبان ها پولی شود
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
برای اتوبان نیایش نیز از میدان شهران تا انتها نیز بی آر تی احداث گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
سعيد جان سعي كن از نوك بيني خودت هم كمي جلوتر رو بتوني ببيني.................
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
این حضرات که میشینن برای خودشون مصوبه میدن تا حالا توی ترافیک بزرگراه هایی مثل همت بودن؟!
مگر چقدر این بزرگراه عرض داره که تازه میخواهید یک خط رو هم به بی آر تی اختصاص بدید؟!
آقایان! نقشه شهر با اون خطوطی که شماها در نقشه می بینید فرق میکنه!
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اتوبان شهید همت دارای ترافیک است گرفتن یک باند شرقی و غربی از آن برای بی آر تی موجب ترافیک بیشتر تهران کرج میگردد ایکاش شورای شهر با تحقیق بیشتری اقدام نماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
تهران سه تا شاهرگ حیاتی شرق به غرب و بالعکس داره. حکیم که تو ناحیه زوج و فرده. همت و نیایش می مونه که تو ترافیک و غیرترافیک همیشه قفل هستن. واقعا تو همت بی‌آرتی بزنین تکلیف چیه؟ طرف از شهریار و کرج و اندیشه و شهرقدس میاد شرق و شمال تهران سرکار و غروب هم برمی گرده. چرا مونوریل نمی زنین؟ مترو نمی زنین؟ تراموا نمی زنین؟ یا هر چیز دیگه ای که این مسیر رو محدود نکنید.
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟