بازدید 10309

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی سیل به خلخال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: سیل دیروز و امروز در مناطق شهری و روستایی خلخال بیش از ۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.
کد خبر: ۹۹۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۳ 15 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بابایی ۲۴ تیرماه در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده روستایی در خلخال اظهار کرد: سیلی که عصر دیروز در منطقه خلخال به ویژه روستا‌ها و بخش شاهرود جاری شد به مبلمان شهری، زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه راه‌های این شهرستان، اماکن عمومی و برخی از واحد‌های مسکونی خسارت وارد کرده است.
وی خاطرنشان کرد: از دیشب عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان آغاز شده و همچنان این روند در مناطق روستایی ادامه دارد.
فرماندار شهرستان خلخال گفت: امروز نیز بارش شدید باران به سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها منجر شد که در روستای مصطفی‌لو بیش از ۲۰ خانه مسکونی تخریب شده و امدادرسانی به ساکنان این روستا‌ها ادامه دارد.
فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: سیل جاری شده در خلخال، شاهرود و روستا‌های اطراف تلفات جانی نداشت، اما به مزارع در حال برداشت، باغات و راه‌های مواصلاتی روستایی صدمه زده است.
بابایی افزود: با هماهنگی نیرو‌های هلال احمر و گروه‌های جهادی امدادرسانی به سیل‌زدگان در مناطق محروم و دورافتاده ادامه دارد که بعد از عادی شدن شرایط برآورد خسارت دقیق انجام و به ستاد مدیریت بحران استان اردبیل گزارش خواهد شد.

تلف شدن ۷۰ راس گوسفند در مناطق عشایری مشگین‌شهر.
اما صاعقه و سیلاب در مشگین‌شهر به ویژه مناطق عشایری و ییلاقی منطقه خساراتی را به همراه داشت.
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز با حضور در مناطق عشایرنشین مشگین‌شهر اظهار کرد: در هوشنگ میدانی با وقوع سیلاب و صاعقه ۴۸ راس گوسفند عشایر تلف شده و ۲۵ راس نیز مصدوم شده‌اند.
اکبر صمدی بیان کرد: بارش شدید باران و جاری شدن سیل به مزارع و باغات کشاورزان و کوچ‌نشینان عشایر ییلاقی سبلان در بخش ارشق و مشگین شرقی خسارت زده و در حال برآورد دقیق خسارت وارده به ساکنان منطقه هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان