قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه سوم شهریورماه ۹۹/ قیمت جهانی طلا گران شد

بهای سکه و طلا در بازار امروز با شیب ملایمی روند نزولی به خود گرفت. امروز سکه تمام بهار آزادی به بهای ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان فروخته شد.
کد خبر: ۹۹۸۶۶۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 24 August 2020
|
4140 بازدید
قیمت طلا 10 دلار گران شد

بهای سکه و طلا در بازار امروز (دوشنبه) با شیب ملایمی روند نزولی به خود گرفت. امروز سکه تمام بهار آزادی به بهای ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان فروخته شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز (دوشنبه، سوم شهریور 99)  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار به قیمت سکه ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله ‌شد. این رقم ۱۰۰ هزار تومان کمتر بهای روز گذشته سکه بهار آزادی است.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ارزش ۱۰۰ هزار تومانی به ارزش ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار مبادله شد. نیم سکه به بهای پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز با ارزش یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان معامله شدند.

در بازار طلا نیز قیمت‌ها نسبت به روز گذشته کاهش داشت. امروز یک گرم طلای خام ۱۸عیار به ارزش یک میلیون و ۴۳ هزار تومان فروخته و هر مثقال طلا نیز با قیمت چهار میلیون و ۴۵۲ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت جهانی طلا گران شد

به نقل از رویترز، پس از اینکه یک تولیدکننده آمریکایی اجازه داد تا از پلاسمای خون افراد بهبود یافته از ویروس کرونا به عنوان گزینه درمانی استفاده کند، ریسک پذیری در بازار تقویت شد و قیمت طلا کاهش یافت.

البته ارزش دلار نیز تقویت شده باقی ماند که خود از عوامل کاهش قیمت این فلز گران‌بها به شمار می‌رود.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 9.63 دلار افزایش 1950.11 دلار فروخته شد. طلا در روز جمعه به کمترین رقم یک هفته گذشته برابر با 1910.99 دلار رسیده بود.

به گزارش فارس، سرمایه گذاران اکنون در انتظار سخنرانی جرمی پاول، رئیس فدرال رزرو در روز سه شنبه هستند تا نشانه‌هایی در مورد آنچه این بانک برای مدیریت بلندمدت بهبود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا انجام خواهد داد، بیابند.

آوتار ساندو، تحلیلگر بازار گفت «بانک مرکزی آمریکا احتمالا به نرخ بهره بسیار پایین متعهد خواهد شد که این امر قیمت طلا را تقویت می‌کند.»

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟